شرفبیانی در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

فردا؛ کردستان میزبان آلاله‌های خونین است/ عملیات تفحص در کردستان عراق ادامه دارد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان ضمن اعلام خبر بازگشت پیکرهای مطهر 31 شهید دوران دفاع مقدس به کشور گفت: این پیکرها فردا طی مراسمی ویژه از مرز باشماق وارد کشور می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ - 13July 2016

فردا؛ کردستان میزبان آلاله‌های خونین است/ عملیات تفحص در کردستان عراق ادامه دارد

سرهنگ پاسدار "محمدرضا شرفبیانی" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کردستان در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، ضمن اعلام خبر بازگشت پیکرهای مطهر 31 شهید دوران دفاع مقدس به کشور گفت: این پیکرها فردا طی مراسمی ویژه از مرز باشماق وارد کشور میشوند.

وی افزود: این شهدا توسط تیمهای عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در منطقه عمومی پنجوین عراق تفحص شدهاند که مربوط به عملیاتهای والفجر4 و بیت المقدس 5 است.

شرفبیانی تصریح کرد: بیشتر این شهدا اعزامی از یگانهای 27 محمدرسول الله تهران، 5 نصر خراسان و 14 امام حسین(ع) اصفهان هستند که البته تعدادی شهدای لشکر 5 نصر بیشتر است. تعلق این شهدا به یگانها از منطقهی عملیاتی یگان مشخص شده است و برای احراز هویت پیکرها باید مراحل خاص خودش طی شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس عنوان کرد: پیکرهای شهدا پس از ورود به کشور از مرز باشماق، مورد استقبال مردم روستاها و شهر مریوان قرار خواهد گرفت و فردا صبح مراسمی در مسجد جامع مریوان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین مراسم استقبال از پیکرهای شهدا ساعت 16 در سروآباد برگزار میشود و سپس این پیکرها به سوی سنندج بدرقه میشوند و در ساعت 19/30 مردم سنندج در میدان ارتش این شهر از پیکرهای شهدا استقبال میکنند و همان شب مراسم ویژهای در مرکز فرهنگی سنندج برگزار خواهد شد.

شرفبیانی در پایان بیان کرد: عملیات تفحص در کردستان عراق ادامه دارد تا پیکرهای باقی مانده شهدا که در آن سرزمینها غریب هستند به کشور بازگردانده شوند و چشم انتظاری خانوادههای شهدای مفقودالاثر به پایان برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار