مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:

برگزیدگان طرح ملی تربیت حافظان قرآنی در کرمانشاه تجلیل می‌شوند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، از معرفی برگزیدگان چهارمین مرحله طرح ملی تربیت حافظان قرآنی در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳ - 13July 2016

برگزیدگان طرح ملی تربیت حافظان قرآنی در کرمانشاه تجلیل می‌شوند

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام محمد باقر حسینی اراکی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، از معرفی برگزیدگان چهارمین مرحله طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این مراسم فردا پنج شنبه برگزار و از این افراد تجلیل میشود.

وی افزود: این افراد طی مدت یکسال در کلاسهای حفظ قرآن در موسسات قرآنی میراث ماندگار شرکت کرده، آموزشهای لازم را دیده و سپس در چندین مرحله آزمون برای سطح بندی شرکت و به مرحله چهارم این طرح راه یافتهاند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: از ب ۴ هزار راه یافته به مرحله چهارم این طرح بیش از ۲ هزار نفر نمره قبولی را کسب کردند که طی مراسم اختتامیه بین این افراد قرعه کشی خواهد شد و منتخبین با اهدای جوایزی تجلیل میشوند.

وی هم چنین به تجلیل از ۱۰ مدیر برتر موسسات قرآنی میراث ماندگار استان طی مراسم اختتامیه این طرح خبرداد و گفت: به برگزیدگان طرح تربیت حافظان قرآنی نیز جوایزی چون کمک هزینه سفر حج، کمک هزینه سفر عتبات عالیات، کمک هزینه سفر مشهد مقدس و قلم قرآنی اهدا می شود.

حجت الاسلام حسینی اراکی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در طرح سراسری تربیت حافظان قرآن کریم در بخش های حفظ یک جزء ، ۵ جزء، ۱۰ جزء و جزء ۳۰ شرکت کرده و آموزشهای لازم را نیز دیده اند و در آزمون پایانی که همزمان با سراسر کشور برگزار شد به سوالات طرح شده از جزء حفظی پاسخ داده و نمره قبولی را کسب کرده اند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار