نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل:

120 هزار موشک حزب‌الله آماده شلیک به سمت اسرائیل است/دیر یا زود جنگ آغاز می‌شود

دنی دانون ضمن هشدار به سازمان ملل درباره 120هزار موشک حزب‌الله، تاکید کرد در صورت وقوع نبردی دیگر این موشک‌ها روی اراضی اشغالی باریدن خواهند گرفت.
کد خبر: ۹۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴ - 13July 2016

120 هزار موشک حزب‌الله آماده شلیک به سمت اسرائیل است/دیر یا زود جنگ آغاز می‌شود

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، «دنی دانون»، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل گفت در جنگ بعدی حزبالله با تلآویو، موشکهای این گروه روی اراضی اشغالی باریدن خواهد گرفت.

«دنی دانون» در جلسه شورای امنیت مدعی شد حزبالله اکنون 17 برابر بیشتر از 10 سال قبل موشک در اختیار داشته و حتی تعداد موشکهایی که این گروه زیرزمین دارد، از تعداد موشکهای ناتو روی زمین بیشتر است.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» دانون با ارائه عکسهای هوایی از روستاهایی در جنوب لبنان ادعا کرد موشکهای حزبالله اکنون به 120 هزار فروند رسیده که همگی به سمت اسرائیل نشانه رفتهاند.

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل از شورای امنیت خواست تا اقداماتی را برای مقابله با حزبالله و خروج این سازمان از جنوب لبنان انجام دهد.

وی همچنین در گفتوگو با شبکه هفت رژیم صهیونیستی ادعا کرد ده سال بعد از جنگ دوم با حزبالله، آنها روستاهایی را به پایگاههای نظامی بزرگ تبدیل کرده و به رشد و تقویت نظامی خود ادامه دادهاند.

دانون در سالگرد شکست در جنگ 33 روزه با حزبالله لبنان تاکید کرد فقط بحث زمان است که چه موقعی موشکهای حزبالله علیه اسرائیل در نبرد بعدی استفاده شود.

بر این اساس، وی در ادامه با بیان اینکه اسرائیل هرکار ضروری برای مقابله با حزبالله انجام خواهد داد، صراحتا حمله به روستاهای لبنان و کشتار ساکنین آن را توجیه کرد.
 

نظر شما
پربیننده ها