سردار باقرزاده:

تروریست‌ها در سروآباد با هوشیاری مردم ردیابی شدند/ مردم بصیر کردستان مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند‌‌

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن باید بداند که مردم کردستان دیگر اجازه نمی‌دهند ناامنی به سرزمین شان برگردد و با شجاعت و بصیرت در برابر حیله‌گری‌های آنان ایستادگی می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ - 14July 2016

تروریست‌ها در سروآباد با هوشیاری مردم ردیابی شدند/ مردم بصیر کردستان مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند‌‌

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار محمد باقرزاده ظهر امروز در مراسم بازگشت پیکر مطهر 31 شهید گمنام از مرز باشماق مریوان به میهن اسلامی با ابراز خرسندی از استقبال پرشور مردم از این شهدا اظهار داشت: امروز دشمن وحدت کشور ما را مورد نشانه قرار داده است؛ چرا که به واسطه آن هم به اهداف دست مییابد و هم از اهداف خود مراقبت و حفاظت میکند که این استقبال پرشور مردم از پیکر پاک شهدا خط بطلانی بر این هدف دشمن میکشد.

وی با یادآوری روزهای جنگ بین ایران و عراق در مریوان گفت: در شرایطی که مریوان زیر بمباران دشمن قرار داشت شاهد ایستادگی رزمندگان این شهر بودیم که امروز هم با حضور در مراسم بدرقه شهدا، همچنان بر این پیمان استوار هستند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: شهدای عملیات والفجر 4 کسانی بودند که امنیت شهر مریوان را با ایستادگی و فداکاری خود تامین و تضمین کردند و باید قدردان آنان بود.

وی با بیان اینکه "آزادی" کلمهای مقدس بوده که به واسطه آن، انسانیت معنا شده و به وسیله آن از اسارت نفس رها میشوند، گفت: ایرانیان در واژه آزادی با غرب مشکلی ندارند؛ بلکه در متعلقات آزادی با یکدیگر اختلاف دارند و آن این است که در میان مسلمانان بر خلاف مکاتب غربی، آزادی به معنای رهایی از اسارت نفس است که شهدا آن را برای ما معنا کردند.

سردار باقرزاده به جنایات داعش در منطقه اشاره و تصریح کرد: تمام افتخار داعش این است که در ماه رمضان امسال 5 هزار و 200 تن از مسلمانان شیعه و سنی را کشت اما هیچ وقت نمیگوید که چه خدمات انسان دوستانهای ارائه کرده است.

وی با اشاره به عملیات تروریستی که اخیرا در سروآباد اتفاق افتاد گفت: عدهای که به دنبال سرسپردگی به آمریکا و مزدوران آل سعود به منطقه نفوذ کرده بودند با هوشیاری مردم ردیابی شده و به هلاکت رسیدند.

این مقام مسئول اظهار کرد: تقدیم 5 هزار و 40 شهید در طول هشت سال دفاع مقدس در کردستان نشاندهنده بصیرت و هوشیاری مردمان این سرزمین در برابر حیلهگریهای آل سعود خائن و منافقین است.

وی تاکید کرد: دشمن باید بداند که مردم کردستان دیگر اجازه نمیدهند که ناامنی به سرزمین شان برگردد؛ چرا که اگر امنیت از بین برود، آزادی و تمام ارزشهای مقدس را نیز به فنا میبرد.

سردار باقرزاده اضافه کرد: خط مریوان امروز عبرت و بصیرت است که روشنایی داشته و هیچ وقت کور نمیشود و دشمن نمیتواند به آن نفوذ کند.

وی گفت: دشمن باید بداند که وضعیت کشور ما با سایر کشورهای جهان تفاوت دارد؛ چرا که ما پشتوانههای مانند وحی و سنت داریم که راه را برای ما مشخص کردهاند و فریب آنان را نمیخوریم.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح همچنین با یادآوری نفوذ داعش در برخی از کشورهای اروپایی خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) فرمودند که هرکس شمشیری به دست ظالمی دهد خود با همان شمشیر آسیب می بیند؛ که همه ما به عینه مصداق این حدیث مقدس را در کشورهایی مانند فرانسه و بلژیک مشاهده کردیم و خود که به داعش کمک می کردند به وسیله همانها ضربه خوردند.

وی در پایان تصریح کرد: شهدایی که امروز شاهد وفاداری مردمان این سرزمین و استقبال پرشکوه آنان هستند باید در روز قیامت آن را فراموش نکنند و شفاعت این مردم فداکار را در پیشگاه خداوند کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار