راهیان نور غرب و شمالغرب-2/

اعزام نخستین گروه خبرنگاران جهاد رسانه‌ای شهید رهبر به یادمان های غرب و شمال غرب کشور

نخستین گروه خبرنگاران جهاد رسانه‌ای شهید رهبر صبح امروز به یادمان‌های دفاع مقدس غرب و شمال غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲ - 17July 2016

اعزام نخستین گروه خبرنگاران جهاد رسانه‌ای شهید رهبر به یادمان های غرب و شمال غرب کشور

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، نخستین گروه خبرنگاران «جهاد رسانهای شهید غلامرضا رهبر» صبح امروز، یکشنبه بیست و هفتم تیرماه به یادمانهای شهدای غرب و شمال غرب کشور اعزام شدند تا اخبار راهیان نور در این یادمانها را مخابره کنند.

خبرنگاران جهاد رسانهای شهید رهبر به همراه دیگر خادمین و با برنامهریزی شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور به صورت منسجم برای پوشش وقایع، رخدادها و آخرین اخبار یادمانها، مقرها و محل های تجمع زائرین راهیان نور به این مناطق اعزام شدند.

این خبرنگاران که در مقر شبکه مرکزی خادمین در سنندج حاضر شده بودند در کلاسهای توجیهی کمیته خادمین راهیان نور حاضر و بعد از تجهیز و ادای میثاق با شهدا به یادمانها اعزام شدند.

این گروه از خبرنگاران به یادمانهایی همچون باشگاه افسران، والفجر10، شهدای گمنام زریوار، والفجر4، بولحسن، شهدای غریب سیرانبند، بلفت، تمرچین، پاوه، مرصاد، بازی دراز، پادگان ابوذر و یادمان قلاویزان اعزام، تا اخبار این یادمانهای شهدا را برای مردم مخابره کنند.

حضور خبرنگاران افتخاری راهیان نور در قالب «جهاد رسانهای شهید رهبر» در 5 دوره صورت میگیرد که این دوره در یادمانهای شهدا به مدت دوازده روز روز و تا 21 شهریور ماه جاری ادامه خواهد داشت.

خبرنگاران و عکاسان جهت مشارکت در پوشش رسانهای رویداد بین المللی راهیان نور میتوانند مشخصات خود را به سامانه پیام کوتاه 30001414 ارسال کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار