راهیان نور غرب و شمالغرب-3/ سردار ادیبی در گفت‌و‌گو با دفاع پرس خبر داد؛

فردا؛ افتتاح حسینیه یادمان شهدای سیرانبند/ استقرار راویان و خادمان در یادمان‌های غرب و شمالغرب کشور

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: برنامه‌های وسیعی برای خدمت به زائرین راهیان نور غرب و شمالغرب کشور در قرارگاه‌های مختلف راهیان نور و شبکه‌های مبلغین، راویان و خادمین در نظر گرفته شده است. اکنون خادمین و راویان داوطلب در یادمان‌ها مستقر هستند.
کد خبر: ۹۱۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷ - 18July 2016

فردا؛ افتتاح حسینیه یادمان شهدای سیرانبند/ استقرار راویان و خادمان در یادمان‌های غرب و شمالغرب کشور

سردار "نادر ادیبی" دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس در خصوص برگزاری راهیان نور غرب و شمالغرب کشور در تابستان سال جاری و توسعه زیرساختی یادمانهای شهدا اظهار داشت: با اقدامات ستادی و طرحریزیهای صورت گرفته در مجموعه ستاد مرکزی راهیان نور کشور امسال شاهد رشد متوازن و مناسب در حوزه اعزام زائران و زیرساختها هستیم.

وی افزود: توسعه عمرانی یادمانهای شهدا بهتر از سال گذشته است و تکمیل و تجهیز این یادمانها در دستور کار قرار گرفته است. به عنوان مثال فردا(29 تیر) همزمان با برگزاری یادواره شهدای سیرانبند بانه، حسینیه این یادمان افتتاح میشود.

ادیبی خاطرنشان کرد: در یادمانهای شهدای مرصاد و مطلع الفجر در گیلانغرب نیز عملیاتهای عمرانی و زیرساختی در حال انجام است.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور تصریح کرد: مرحله ساخت برخی از یادمانها نیز در تابستان امسال آغاز خواهد شد که نتیجه زحمات دستاندرکاران راهیان نور و پشتیبانی دستگاههای دولتی و نیروهای مسلح است.

وی در خصوص ویژه برنامههای راهیان نور غرب و شمالغرب کشور اظهار داشت: علاوه بر یادواره شهدای سیرانبند که فردا برگزار میشود، یادواره شهدای مرصاد روز 5 مرداد، یادواره شهدای عملیاتهای کربلای 2 و والفجر 2 و 7 روز 15 مرداد در تمرچین و یادواره شهدای عملیات نصر روز 16 مرداد و 26 مرداد مراسم سالروز آزادسازی شهر پاوه برگزار میشود. البته این یادوارهها بخشی از ویژهبرنامههایی است که در طول تابستان امسال در 4 استان آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و ایلام اجرا خواهد شد.

ادیبی در پایان گفت: برنامههای وسیعی برای خدمت به زائرین در قرارگاههای مختلف راهیان نور و شبکههای مبلغین، راویان و خادمین در نظر گرفته شده است. اکنون خادمین و راویان داوطلب در یادمانها مستقر و آماده خدمت رسانی به زائران هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار