مشاور امور بانوان ستاد امر به معروف و نهی از منکر:

حوزه خانواده در برنامه‌ریزی ملی دچار سلایق سیاسی است

مشاور امور بانوان ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: حوزه خانواده در برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مشخص در سال‌های اخیر گرفتار سلایق سیاسی و حزبی شده است.
کد خبر: ۹۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ - 18July 2016

حوزه خانواده در برنامه‌ریزی ملی دچار سلایق سیاسی است

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، زهرا نوروزی در همایش امر به معروف و نهی از منکر منطقه دو کشور در اردبیل اظهار کرد: بر اساس رهنمودها و فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری مأموریتی برای خود تعریف کردیم؛ که تمرکز و توجه جدی به شاخصهای فرهنگی و محتوایی در احیای فریضه امر به معروف و نهی داشته باشد.

وی با بیان اینکه در سایه تحقق اهداف و برنامهها در این حوزه به راحتی میتوانیم سعادت دنیوی و اخروی را برای خود و نظام خانواده رقم بزنیم، تصریح کرد: بزرگترین معروف در نظام اسلامی ما عمل به دستورات و فرامین مکتب اسلام و دور شدن از هرگونه خطا و آلودگی است و بدترین منکرات نیز غفلت و بیتوجهی به این مبانی است که زمینهساز انحراف و انحطاط واقعی است.

مشاور امور بانوان ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، از این فریضه بهعنوان پایه و اساس فرایض دینی و اسلامی یاد کرد و گفت: اگر امام حسین(ع) انگیزه قیام خود را احیای این فریضه معرفی میکند و شالوده به ثمر نشستن انقلاب اسلامی نیز احیای همین امر واجب الهی است، قطعاً در ارتباط و تعامل اجتماعی و زندگی روزانه میتوانیم این واجب الهی را بهعنوان یک اصل و اساس مورد توجه قرار دهیم.

نوروزی افزود: به دور از سلایق سیاسی و نگاه متفاوتی که امروز در جامعه شاهد آن هستیم باید نظام خانواده مورد توجه قرار گیرد تا براساس نظام آرمانی اسلام هم زن و هم مرد بتوانند در تربیت نسل شایسته رسالت خود را انجام دهند.

وی دور شدن از نگاه سلیقهای بهویژه در حوزه تربیتی و توجه به کانون خانواده را یادآور شد و بیان کرد: نگاه سلیقهای و تکبعدی به نظام خانواده و زن آسیب وارد میکند و برای برطرف کردن این آفت باید به نقش پررنگ زنان در خانواده بها بدهیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار