برگزاری جشنواره رسانه‌ای امر به معروف و نهی از منکر در زنجان

مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: جشنواره رسانه ای امر به معروف و نهی از منکر مرداد ماه سال جاری با حضور فرمانده قرارگاه امر به معروف سازمان بسیج مستضعفین در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ - 18July 2016

برگزاری جشنواره رسانه‌ای امر به معروف و نهی از منکر در زنجان

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زنجان، عسگر علی اسکندری اظهار کرد: جشنواره رسانهای امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان با همکاری سپاه استان، قرارگاه امر به معروف سپاه و بسیج رسانه در اواخر مرداد ماه سال جاری برگزار میشود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی الگوهای برتر، تقویت برنامههای هدفمند در این راستا، بررسی و ارائه راهکارهای موثر در بحث امر به معروف و نهی از منکر و ایجاد فضای رقابتی سالم بین اصحاب رسانه دانست و افزود: آثار رسیده به جشنواره طبق شاخصهای در نظر گرفته شده بررسی و رسانههایی که در راستای ترویج معروفات و مقابله با منکرات، موفق عمل کرده و پایبند به ارزشها و آرمانهای امام(ره)، انقلاب و مقام معظم رهبری هستند، تجلیل میشوند.

مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان بیان داشت: این جشنواره با حضور سردار مهدی کلیشادی فرمانده قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سازمان بسیج مستضعفین و مسئولین استانی برگزار خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار