آیت‌الله صافی‌گلپایگانی:

اقدامات اخیر آستان قدس رضوی مایه افتخار همه شیعیان است

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی ضمن تقدیر از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: اقدامات اخیر آستان قدس رضوی مایه افتخار همه شیعیان است.
کد خبر: ۹۱۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸ - 18July 2016

اقدامات اخیر آستان قدس رضوی مایه افتخار همه شیعیان است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،حضرت آیتالله صافیگلپایگانی ضمن تقدیر از تلاشهای حجتالاسلام والمسلمین رئیسی در آستان قدس رضوی اظهار داشت: امیدواریم این خدمات و توفیقات مورد رضایت حضرت رضا(ع) واقع شود و مردم بیش از پیش از آن ها بهره مند شوند.


حضرت آیتالله صافی گلپایگانی در بخش دیگری از آستان قدس رضوی به عنوان مرکز اسلام و دین یاد و عنوان کرد: باید کارهایی انجام شود که این مرکزیت برای همگان جلوه گر باشد.


حجتالاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی نیز در این جلسه به برنامههای جدید آستان قدس رضوی متناسب با منشور هفت گانه مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: به دنبال این هستیم که زیارت حضرت رضا(ع) را برای زائران دارای وضعیت متوسط به پایین از نظر اقتصادی تسهیل کنیم.


عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری همچنین بر ضرورت ارتقای فرهنگ میزبانی از زائران حضرت رضا(ع) تاکید و اظهار داشت: در این راستا اقداماتی با محوریت آستان قدس رضوی و با توجه به تجمیع ظرفیتهای همه نهادها صورت گرفته است.


وی افزود: ما به دنبال این هستیم که بین حرم مطهر و حریم حرم حضرت رضا(ع) ارتباط بیشتری برقرار کنیم؛ به گونهای که فضای محیط، معماری، رفتار با زائر، کسب و کار وغیره در حریم حرم هم متناسب با فضای ملکوتی بارگاه منور رضوی باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار