مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان:

بی‌سابقه‌ترین حضور مردم در استقبال از شهدای غواص رقم خورد/ برگزاری آیین گرامیداشت شهدای غواص در 21 تیرماه

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به مراسم پرشکوه وداع با شهدای غواص گفت: بی‌سابقه‌ترین حضور مردم در طول تاریخ کرمان در استقبال از شهدای غواص رقم خورد.
کد خبر: ۹۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ - 19July 2016

بی‌سابقه‌ترین حضور مردم در استقبال از شهدای غواص رقم خورد/ برگزاری آیین گرامیداشت شهدای غواص در 21 تیرماه

به گزارش دفاع پرس از کرمان، نخستین جلسه گرامیداشت سالگرد تشییع 20 شهید غواص در کرمان، صبح امروز با حضور اعضای ستاد استقبال از شهدای غواص و در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کرمان برگزار شد.

در این جلسه محمدمهدی ابوالحسنی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان گفت: حماسهای بزرگ از 16 تا 20 مرداد سال 1394 در استان کرمان اتفاق افتاد و ما شاهد حضور قریب به 2 میلیون نفر از مردم استان در استقبال از 20 شهید غواص بودیم؛ که در 21 شهرستان، استان و بیش از 100 روستای این دیار با حضور پرشور خود با آرمانهای شهدا تجدید بیعت کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم کرمان همیشه و در همه مراسمهای ملی و مذهبی حضوری چشمگیر دارند، گفت: بیسابقهترین حضور مردم در طول تاریخ کرمان و بعد از انقلاب اسلامی، استقبال از شهدای غواص بود.

ابوالحسنی ادامه داد: استقبال مردم درشهر کرمان به حدی بود که تمامی خیابانهای اصلی شهر کرمان بسته شده بود و هجوم جمعیت مانع از تردد ماشینها شده بود و بیش از 200 هزار نفر از مردم شهر کرمان با شعار "لبیک یا حسین" شهدا را تا مصلی امام علی(ع) بدرقه کردند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان در پایان گفت: آیین گرامیداشت سالگرد ورود 20 شهید غواص به دیار کریمان 21 مرداد ماه در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) و در گلزارهای شهدای استان کرمان برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار