مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

شهدای مدافع حرم پیرو شهدای دفاع مقدس هستند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: شهدای مدافع حرم افراد برگزیده‌ای هستند که راه غیور مردان هشت سال دفاع مقدس را ادامه داده‌اند.
کد خبر: ۹۲۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ - 19July 2016

شهدای مدافع حرم  پیرو شهدای دفاع مقدس هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زنجان، مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان در دیدار با خانواده شهید مرادخانی گفت: شهدای مدافع حرم افراد برگزیدهای هستند که راه غیور مردان هشت سال دفاع مقدس را ادامه دادهاند.

علی کاظمی افزود: این شهدا برای همه ما الگو هستند؛ کسانی که بدون ترس و با تمام وجود جان خود را نثار میکنند تا کشورمان در امان باشد و دشمن هرگز به اهداف شوم خود نرسد.

وی با اشاره به اینکه خط و مشی زندگی شهدا نباید در خانههایشان محصور بماند، اظهار داشت: خانوادههای شهدا و ایثارگران باید فعالانه در جامعه حاضر شوند و تفکرات شهدای خود را در میان افراد بسط دهند تا فرهنگ ایثار و شهادت جاری شود.

کاظمی تصریح کرد: دیدار با خانوادههای شهدا و ایثارگران یک موهبت الهی است که خداوند نصیب ما کرده است؛ از این رو باید کمال استفاده را از آن ببریم.

وی با بیان اینکه شهید یک واژه نیست بلکه یک فرهنگ غنی برای رسیدن جامعه به سعادت است، ادامه داد: واژه شهید پر از معانی و مفاهیم ارزشمند است. واژهای که میتوان با درک آن اساس زندگی دنیوی را برای زندگی اخروی مستحکم کنیم.

گفتنی است، شهید داود مرادخانی فرمانده گردان تخریب تیپ 36 انصارالمهدی(عج) سپاه استان زنجان یکی از شهدای مدافع حرم استان زنجان است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار