راهیان نور غرب و شمالغرب-5/ حاجی رحیمی به دفاع پرس خبر داد؛

فعالیت 600 خادم الشهدا در یادمان‌های غرب و شمالغرب کشور

مسئول شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور از فعالیت 600 خادم الشهدا در یادمان‌های غرب و شمالغرب کشور در ایام اوج راهیان نور این مناطق خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ - 19July 2016

فعالیت 600 خادم الشهدا در یادمان‌های غرب و شمالغرب کشور

"محمد حاجی رحیمی" مسئول شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس در رابطه با فعالیت خادمان در یادمانهای شهدا در غرب و شمالغرب کشور اظهار داشت: از امروز تمامی خادمین در 16 یادمان که در چهار استان آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و ایلام واقع است، مستقر شدهاند. هر یادمان نیز 10 تا 15 نفر خادم الشهدا دارد.

وی با بیان اینکه خادمان طی پنج دوره 12 و 13 روزه در یادمانها در خدمت زائران هستند، گفت: حدود 600 نفر طی این دورهها در یادمانها حضور خواهند داشت.

حاجی رحیمی در خصوص خادمان خواهر بیان داشت: به دلیل فراهم نبودن امکانات، خادمان خواهر در یادمانها حضور ندارند و در هشت اردوگاهی که در استانهای آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه واقع است، فعالیت خواهند داشت.

مسئول شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور انتقال سبک زندگی شهدا به خادمین و خدمت به زائران را دو ماموریت این شبکه دانست و تصریح کرد: ما حداکثر تلاشمان را خواهیم کرد تا بهترین خدمات را به زائران راهیان نور ارائه بدهیم و تلاش داریم که خادمین جوان و نوجوان را با سبک زندگی شهدا آشنا کنیم؛ از این رو در بیشتر یادمانها یک روحانی بهعنوان مبلّغ مستقر کردهایم؛ که وظیفه وی انجام این امر است.

وی بیان داشت: خادمین دانشآموز نخبه نیز در یادمان شهدای سیرانبند بانه حضور دارند. طرح حضور خادمین دانشآموز از راهیان نور جنوب آغاز شده است.

حاجی رحیمی در پایان گفت: ثبت نام زائران از اول تیرماه آغاز شد و چند روز پیش از آغاز راهیان نور غرب و شمالغرب به پایان رسید و اکنون امکان ثبت نام وجود ندارد. در این دوره از برگزاری اردوهای راهیان نور تلاش شد از افرادی که در دورههای پیشین توفیق خادمی شهدا را نداشتند، برای حضور در یادمانها دعوت به عمل آید؛ لذا بسیاری از خادمین نخستین بار است که در یادمانها در خدمت زائران هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار