معاون فرهنگی اداره‌کل ارشاد زنجان خبر داد

ارسال 341 اثر به دومین جشنواره مطبوعات

معاون فرهنگی قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه 75 نفر در جشنواره مطبوعات زنجان شرکت کرده‌اند، گفت: تا امروز 341 اثر به جشنواره ارسال شده است.
کد خبر: ۹۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ - 20July 2016

ارسال 341 اثر به دومین جشنواره مطبوعات

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زنجان، ابراهیم قاسمی اظهار کرد: فراخوان دومین جشنواره مطبوعات و رسانههای استان زنجان به آدرس (http://zanjan.pressfestival.ir) منتشر شده است و طبق اعلام قبلی، مهلت شرکت در جشنواره تا 25 تیر ماه بود که تا 30 تیر ماه تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه هر یک از اصحاب رسانه مجاز به ارسال شش اثر به بخش اصلی جشنواره مطبوعات هستند، بیان کرد: این بخش جشنواره شامل خبر، گزارش (خبری، تحقیقی)، مقاله، یادداشت و سرمقاله، طراحی و صفحهآرایی، طنز مکتوب عکس (شامل خبری، غیرخبری)، طراح و کاریکاتور، مصاحبه و تیتر است.

معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه بخش موضوعی جشنواره نیز شامل عناوینی همچون حجاب و عفاف، آب و محیط زیست و خانواده و سبک زندگی اقتصاد مقاومتی، حقوق شهروندی، ایثار و شهادت، نماز و معنویت است، گفت: این بخش مختص رسانهها است و آن کسانی که بیشترین اخبار را در موضوعات اعلام شده کار کرده باشند، تقدیر خواهند شد.

قاسمی با اشاره به اینکه طبق آخرین آمار 75 نفر از اصحاب رسانه در جشنواره مطبوعات شرکت کردهاند، گفت: آثار ارسالی از سوی این افراد 341 اثر در بخشهای مختلف است.

معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه به نحوه تقدیر از افراد شرکتکننده در این جشنواره اشاره کرد و گفت: در هر بخش نفرات برتر بر اساس فراخوان اعلام شده از سوی دبیرخانه تقدیر خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه هیأت داوران جشنواره متشکل از محمدمهدی فرقانی، فریدون صدیقی و لیلا رستگار بوده و رسیدگی به آثار یک مرحلهای انجام خواهد شد، تصریح کرد: جشنواره مطبوعات زنجان از 11 تا 17 مرداد ماه، با معرفی و تقدیر از نفرات برتر برگزار خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها