جانشین سپاه استان سمنان خبر داد

برگزاری همایش «حماسه‌سازان غرورآفرین مرصاد» در مناطق عملیاتی غرب

جانشین سپاه استان سمنان با بیان اینکه رزمندگان تیپ 12 قائم(عج) استان سمنان فروغ جاویدان منافقان را در سال 67 بی‌فروغ کردند؛ از برگزاری همایش بزرگ "حماسه سازان غرور آفرین مرصاد" توسط سپاه استان سمنان در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ - 20July 2016

برگزاری همایش «حماسه‌سازان غرورآفرین مرصاد» در مناطق عملیاتی غرب

به گزارش دفاع پرس از سمنان، سرهنگ اسحاق هراسانیان با تأکید بر انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان امروز اظهار داشت: امروز شرایط بینالمللی حساس است و برخی حوادث و اتفاقات مهمی در حال شکلگیری است و بسیج و سپاه با بصیرت و هوشمندی این اخبار را صد میکنند.

وی تصریح کرد: مرصاد فقط در سال 67 نبود و باید گفت مرصاد همچنان ادامه دارد؛ چرا که دشمنی دشمنان علیه نظام و اسلام و توطئهچینی منافقان همچنان ادامه دارد و دلیرمردان غیور ایران ایستادهاند تا توطئه این منافقان کوردل را نقش بر آب کنند.

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان بیان داشت: امسال در نظر داریم بازخوانی عملیات مرصاد را با هماهنگی قرارگاه مرکزی در سالروز این عملیات غرورآفرین و دشمنشکن به میزبانی استان سمنان و با حضور عموم مردم شریف استان در تنگه چارزبر و یادمان مرصاد در کرمانشاه برگزار کنیم.

هراسانیان با بیان اینکه عنوان این همایش بزرگ کشوری «بزرگداشت حماسهسازان غرورآفرین مرصاد» است، گفت: باید از این فرصت مغتنم برای تبیین رشادتهای 67 شهید استان سمنان که در سال 67 در عملیات منافقکش مرصاد حضور داشتند بهره بگیریم؛ تا شرمنده شهدا نشویم.

وی با تأکید بر تبیین مجاهدتها و نقش رزمندگان استان سمنان در زمینگیرکردن منافقانی که در سال 67 قصد ورود به کشور و توطئه و دسیسهای دیگر داشتند و به گمان باطل خود میخواستند جشن پیروزی خود را در تهران برگزار کنند؛ افزود: به فضل الهی با حضور به موقع تیپ 12 قائم(عج)در منطقه چارزبر در سال 67 عملیاتی منافقکُش صورت گرفت؛ که از 5 هزار منافق سازماندهی شده این گروهک جنایتکار بیش از دو هزار و 400 نفر کشته و زخمی شدند و میشود گفت منافقان در این عملیات بهطور کامل منهدم شدند.

جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان تصریح کرد: راویان دفاع مقدس باید به درستی در تبیین آنچه که گذشته است تلاش کنند و باید نقش رزمندگان استان سمنان در عملیات مرصاد بیان شود؛ که صحه این گفتار کلام رهبر معظم انقلاب است که فرمودند «شنیدم نقش تیپ قائم(عج) آنچنان بود که اگر نبود، ممکن بود دشمن تا کرمانشاه پیش بیاید؛ آنکه ایستاد تیپ قائم(عج) بود، اینها در تاریخ میماند».

هراسانیان خاطرنشان کرد: 2 هزار نفر از هماستانیها با 50 دستگاه اتوبوس از همه نهادها، ادارات، طلاب، بسیجیان، دانشجویان، دانشآموزان به انضمام ماشینهای شخصی به منطقه جهت حضور به این همایش که چهارم مردادماه برگزار خواهد شد، اعزام خواهند شد.

وی گفت: خانوادههای شهدای عملیات مرصاد از استان سمنان به عنوان میهمان ویژه این همایش هستند و قرار است در این روز از برخی از این خانوادهها تجلیل به عمل آید.

نظر شما
پربیننده ها