رونمایی از دو کتاب در اردبیل

در حاشیه سی و یکمین نشست مراکز استانی حوزه هنری دو کتاب «من گونشی گتیرمیشم» و «اخلاق در ترازوی صائب تبریزی» در اردبیل رونمایی شد.
کد خبر: ۹۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ - 20July 2016

رونمایی از دو کتاب در اردبیل

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، در حاشیه سی و یکمین نشست رؤسای مراکز استانی حوزه هنری کتاب «من گونشی گتیرمیشم» اثر شاعر برجسته اردبیلی «ابوالفضل محبی (فاضل)» رونمایی شد.

این کتاب را نویسنده و شاعر توانمند اردبیلی به همت حوزه هنری در 184 صفحه با محتوای شعر اجتماعی، ادبی، عرفانی به چاپ رسانده و تقدیم علاقهمندان کرده است.

نویسنده این کتاب در رونمایی از جدیدترین اثر خود گفت: پیش از این، سه کتاب دیگر را به چاپ رساندم؛ که همه آنها در حوزه شعر، فرهنگ و ادب به زبان فارسی و ترکی بوده؛ که جدیدترین اثر خود را نیز تقدیم مخاطبان کردم.

محبی افزود: اولین اثر بنده کتاب «شهر خوبان» در قالب اشعار فارسی، دومین اثر «اندیشههای ماندگار سبلان» به عنوان اولین تذکرةالشعرای استان اردبیل و سومین اثر با نام «نغمههای عارفانه» پیش از این چاپ شده است.

رئیس انجمن شعر بسیج هنرمندان استان اردبیل تصریح کرد: بیش از 25 سال است که در عرصه شاعری فعالیت دارم؛ به طوری که 20 سال است بهصورت تخصصی و حرفهای در عرصه گرایش اشعار ترکی و فارسی حاضر هستم و سعی میکنم کیفیترین آثار را به مخاطبان عرضه کنم.

وی ادامه داد: پیش از این مقام دوم هفتمین جشنواره شعر بسیج استان اردبیل را در بخش دفاع مقدس به دست آوردم.

رئیس انجمن شعر بسیج هنرمندان استان اردبیل یادآور شد: اما دومین کتابی که در این مراسم رونمایی شد، کتاب «اخلاق در ترازوی صائب تبریزی» است؛ که به همت خدابخش اسداللهی و مهدی سلحشورفرد به چاپ رسیده و به همت حوزه هنری در اختیار علاقهمندان قرار گرفته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار