سردار اشتری:

پرسنل پلیس در صورت هماهنگ نشدن با معیارها جابه‌جا می‌شوند

فرمانده ناجا بر اهمیت تعالی رفتار کارکنان پلیس تأکید کرد و گفت: اگر کسی در نیروی انتظامی نتواند خودش را با این معیارها هماهنگ کند، نسبت به جابه‌جایی وی اقدام خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹ - 20July 2016

پرسنل پلیس در صورت هماهنگ نشدن با معیارها جابه‌جا می‌شوند

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا، با اشاره به اهمیت موضوع تعالی رفتار کارکنان ناجا و الزام برای هماهنگ شدن پرسنل این سازمان با معیارهای در نظر گرفته شده در سیاستهای نیروی انتظامی اظهار کرد: ارتقای آموزش و تعالی رفتار در نیروهای پلیس به اندازهای مورد تأکید و توجه است که هماهنگی با معیارها و سیاستهای اتخاذ شده در نیروی انتظامی، یکی از الزمات مورد تأکید و توجه ماست.

فرمانده ناجا ادامه داد: اصرار و تأکید بر رعایت معیارهای ترسیم شده در رفتار کارکنان و تعالی رفتار سازمانی به اندازهای است که اگر کسی نتواند خودش را با این معیارها هماهنگ کند، نسبت به جابهجایی وی اقدام خواهد شد.

وی با تأکید بر ارتباط مستقیم آموزش و ارتقای رفتار کارکنان ناجا با میزان رضایتمندی مردم از پلیس گفت: خوشبختانه در سال گذشته و به واسطه تأکید و تمرکز بر موضوع آموزش در قالب قرارگاه جهادی آموزش در نیروی انتظامی، شاهد افزایش میزان رضایتمندی مردم از پلیس و اقدامات نیروی انتظامی بودیم.

اشتری خاطرنشان کرد: بررسیها و آمارهای به دست آمده نشان میدهد که میزان رضایتمندی مردم از پلیس در سال 94 به نسبت 93، معادل 10 تا 15 درصد افزایش داشته است.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار