فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر:

دفاع از اسلام در آن سوی مرزها حکایتگر بصیرت مدافعان حرم است

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر گفت: شهدای مدافع حرم در آن‌سوی مرزها از اسلام دفاع می‌کنند که این نشان از بصیرت بالای مدافعان حرم است.
کد خبر: ۹۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶ - 21July 2016

دفاع از اسلام در آن سوی مرزها حکایتگر بصیرت مدافعان حرم است

به گزارش دفاع پرس از بوشهر؛ سردار محمدتقی صفری در نشستی با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: شهدای تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران در حقیقت برای حفظ اسلام، قرآن و دفاع از دستورات اهل بیت(ع) به شهادت رسیدند.

صفری با اشاره به اینکه شهادت شهدای مدافع حرم نشان میدهد که فرهنگ شهادت از یاد نرفته است، ادامه داد: شهدای مدافع حرم در آنسوی مرزها از اسلام دفاع میکنند که این نشان از بصیرت بالای مدافعان حرم است.

وی خاطرنشان کرد: امنیت ما از چه فاصله دوری تامین می شود و این امنیت محقق نمی شود مگر آنکه افرادی مثل شهید احمدی جوان از همه چیز خود بگذرند.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر به قسمتی از وصیتنامه شهید احمدی جوان اشاره و گفت: شهدا در وصیتنامههای خود به دفاع از حریم اهلبیت(ع) و حمایت و پشتیبانی از ولایتفقیه سفارش و تاکید کردهاند.

صفری از افتتاح حسینیه و دارالقرآن شهید مدافع حرم شهید محمد احمدی جوان در آینده نزدیک در روستای باشی تنگستان خبر داد و تصریح کرد: حسینیه و دارالقرآن توسط ۲۵ نفر از کارکنان تیپ پیاده بوشهر در حال ساخت است که از ماه مبارک رمضان شروع به کار کردهاند.

وی با تاکید بر اینکه این کار انگیزه کارکنان را بالا برده و یاد شهید مدافع حرم را نیز زنده نگه میدارد، افزود: این کار با امکانات تیپ پیاده بوشهر و (حسینیه) در ۲۵۰ متر مربع ساخته میشود.

 حسینیه و دارالقرآن ساخته شده منزل شهید احمدی بوده که به وصیت خود شهید ساخته میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار