رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان در کشور بی‌نظیر است

رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان در کشور بی‌نظیر است و توجه به نقش روحانیت در آن با اهمیت است.
کد خبر: ۹۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ - 24July 2016

مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان در کشور بی‌نظیر است

به گزارش دفاع پرس از همدان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن دانش بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان اظهار داشت: در طول تاریخ انسان مرگ افراد مختلف را مشاهده کرده است اما بالاترین آنها شهادت در راه خداست و این شهادت نصیب هر کسی نمیشود چرا که خداوند متعال باید انسان را بپذیرد و این به واقع روزی و برکت است.

وی افزود: همه ما خواهان این هستیم که مورد شفاعت شهدا قرار گیریم و شهدای والامقام دفاع مقدس به حتم به تاسی از شهدای کربلا گام برداشتهاند.

رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس یادآور شد: شهدای مدافع حرم اگر از شهدای دوران دفاع مقدس بالاتر نباشند یقینا پایینتر هم نیستند چرا که با شرایط خاصی در سوریه حاضر میشوند.

وی خاطرنشان کرد: تقدیم شهدای گرانقدر به نظام جمهوری اسلامی باعث بیمه شدن انقلاب ملت ایران اسلامی شد و بیمه بودن این انقلاب مدیون خون پاک و مطهر همین شهداست.

رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با بیان اینکه اگر از خود گذشتگی شهدا نبود پروردگار متعال مشتری جانشان نمیشد، اظهار داشت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان در کشور بی نظیر است.

دانش خاطرنشان کرد: ایجاد چنین فضاهایی همچون مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان در سطح کشور برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین قشر جوان که دوران هشت سال حماسه و ایستادگی را تجربه نکردهاند موثر و تاثیرگذار است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن دانش گفت: ما علمای بزرگی در همدان داریم و این بزرگان شاگردان زیادی را نیز پرورش دادهاند و هدفشان فقط هدایت مردم بود.

رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار تصریح کرد: به برکت وجود شهداست که مردم ایران اسلامی و حتی کشورهای دیگر در آرامش فکری هستند تا مفهوم اسلام را متوجه شوند.

وی همچنین به توجه به نقش روحانیت در دفاع مقدس نیز اشاره کرد و افزود: اهمیت دادن به این موضوع در مجتمعهای فرهنگی دفاع مقدس در جهت بیان نقش بزرگ روحانیون بسیار مهم است و همدان نیز با داشتن عالم بزرگی همچون شهید محراب آیت الله مدنی از این امر مستثنی نیست.

نظر شما
پربیننده ها