همایش بزرگداشت حماسه مرصاد در همدان برگزار می‌شود

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان گفت: همزمان با فرا رسیدن پنجم مرداد سالروز حماسه مرصاد "همایش حماسه مرصاد" در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ - 25July 2016

همایش بزرگداشت حماسه مرصاد در همدان برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از همدان، سرتیپ دوم پاسدار مهدی ظفری با بیان این خبر اظهار داشت: توجه به زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا از اهمیت ویژهای برخوردار است.

وی در ادامه افزود: یکی از بهترین راهها در جهت زنده نگاه داشتن یاد شهدا و علیالخصوص ترویج فرهنگ ایثار، ایستادگی و مقاومت در میان قشر جوان، برگزاری مراسمها و یادوارههای شهداست.

سردار ظفری همچنین با اشاره به فرارسیدن سالروز عملیات بزرگ و غرورآفرین مرصاد خاطرنشان کرد: نقش رزمندگان استان همدان در عملیات مرصاد بدون شک نقشی بهسزا بود و به همین دلیل باید مراسمی ویژه برای این حماسه بزرگ برگزار شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس همدان تصریح کرد: در روز سه شنبه 1395.5.5 و در سالروز فرارسیدن این عملیات مراسم بزرگداشتی با عنوان "همایش حماسه مرصاد" همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و همراه با اجرای آبنمای موزیکال و خاطرهگویی در محل مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان (باغ موزه) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار