برادر ناتنی اوباما:

از ترامپ حمایت خواهم کرد

برادر ناتنی باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا گفت، به دلیل این که دونالد ترامپ از صمیم قلب حرف می‌زند و قصد عظمت بخشیدن دوباره به آمریکا را دارد در این انتخابات از او حمایت خواهم کرد.
کد خبر: ۹۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰ - 25July 2016

از ترامپ حمایت خواهم کرد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «ملیک اوباما»، برادر ناتنی رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه در گفت وگو با نشریه نیویورک پست گفت، ترامپ نامزد جمهوریخواهان صادقانه و از قلب خود سخن می گوید و من به او احترام می گذارم.

وی اضافه کرد که شعار ترامپ مبنی بر بازگرداندن عظمت دوباره آمریکا شعار مهم و با ارزشی است.

ملیک اوباما در این گفت و گو ضمن انتقاد از برخی تصمیم های برادرخود و هیلاری کلینتون وزیرامور خارجه سابق او بویژه درمورد سرنگون کردن معمر قذافی در لیبی گفت: من هنوز معتقدم که خلاص شدن از شر قذافی موضوعی را بنفع لیبی تغییر نداده است وبرادرم و وزیر امورخارجه او در این رابطه باعث نومیدی من شدند.

وی در گفت و گوی دیگری با رویترز گفته است که موضع ترامپ در خصوص جلوگیری از ورود مسلمانان به آمریکا از نظر او قابل فهم است واضافه کرده است که گرچه خود او یک مسلمان است اما این که افراد به اسم اسلام به قتل وکشتار دیگران دست بزنند از نظر او قابل قبول نیست.

یک دلیل انتقاد ملیک اوباما از برادرش این است ، زمانی که او در انتخابات فرمانداری یکی از شهرهای کنیا شرکت کرده بوده اوباما هیچ تلاشی برای پیروزی او نکرده است.

ملیک یکی از هفت خواهر و برادر ناتنی اوباما و سه سال از او بزرگ تر است .
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار