با حضور حجت‌الاسلام آل‌هاشم و امیر پوردستان؛

پیکر 11 شهید تازه تفحص شده نزاجا تشییع شد

پیکر 11 تن از شهدای تازه تفحص شده نیروی زمینی ارتش صبح امروز با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و فرمانده نزاجا تشییع شد.
کد خبر: ۹۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸ - 26July 2016

پیکر 11 شهید تازه تفحص شده نزاجا تشییع شد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، مراسم بدرقه و تشییع پیکر 11 تن از شهدای تازه تفحص شده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در ستاد این نیرو برگزار شد.

در این مراسم حجتالاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، جمعی از کارکنان و فرماندهان یگانهای ارتش مستقر در تهران و خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران نیز حضور داشتند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حاشیه این مراسم گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری نیز فرموند، فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی با بیان اینکه امروز فرهنگ دفاع مقدس و شهادت میتواند جامعه را در مقابل هجمههای گسترده فرهنگی دشمنان بیمه کند، افزود: امروز به برکت خون همین شهداست که ایران اسلامی استوار و پایدار و در امنیت کامل است.

در پایان این مراسم پیکر شهدای تازه تفحص نیروی زمینی همیشه قهرمان ارتش اسلام، پس از اقامه نماز توسط رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جهت خاکسپاری به مراکز استانها منتقل شدند.

هویت این 11 شهید نزاجا از طریق آزمایش پزشکی DNA احراز شده؛ که 10 نفر از آنان کارکنان وظیفه و یک تن دیگر از کارکنان پایور نیروی زمینی ارتش بودند که در دوران دفاع مقدس و در مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب کشور به شهادت رسیدند.

اسامی این شهیدان عبارت است از: جعفر سلیمانی، عزت الله رضا علی، تقی خسرو بیگی، کرامتالله افسرده، یعقوب تلخابی، ایرج فلاح ابراهیمپور، حمیدرضا حبیبنیا، حمیدرضا رحیمیان، حسین خراسانی، مرتضی اعلایی، و محمد دهقانی.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها