سرلشکر صفوی:

گروه‌های تکفیری شرایط منطقه را به نفع رژیم صهیونیستی جلو می‌برند

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: آنچه که در عراق و سوریه می‌گذرد به نفع اسرائیلی‌هاست، در مصر نیز همین گونه است؛ هرچه جنگ در کشورهای اسلامی به وقوع بپیوندد و مسلمانان همدیگر را بکشند منجر به پایداری امنیت اسرائیل می‌شود.
کد خبر: ۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۷ - 10January 2014

گروه‌های تکفیری شرایط منطقه را به نفع رژیم صهیونیستی جلو می‌برند

به گزارش خبرگزای دفاع مقدس، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، در یادوراه شهدای اطلاعات عملیات با اشاره به نتایج جنگ تحمیلی گفت: نتیجه جنگ هشت ساله این شد که امام بزرگوار و ملت ایران به بیگانگان درسی دادند که میتوانید به ایران حمله کنید اما نتیجه جنگ به دست ملت ایران است، ملت ایران علاوه بر آنکه متجاوزین را از سزرمین ایران بیرون میکنند، بلکه آن طرف مرزها و تا خانههایتان شما را تعقیب و نابودتان میکنند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در ادامه با اشاره به حمایت برخی کشورهای عربی از گروههای تکفیری و تبعات اینگونه حمایتها، گفت: تا سال ۲۰۳۰ میلادی شاید دیگر آثاری از برخی از پادشاهان جنوبی خلیج فارس وجود نداشته باشد. برخی کشورهای عربی که گروههای تکفیری را به جان مردم عراق و سوریه انداختند، سرانجام این گروهها دامن این کشورها را نیز خواهند گرفت.

وی افزود: دست برخی از این کشورها با اسرائیل در دست همدیگر است. آنچه که در عراق و سوریه میگذرد به نفع اسرائیلی هااست. در مصر نیز همین گونه است. هرچه جنگ در کشورهای اسلامی به وقوع بپیوندد و مسلمانان همدیگر را بکشند و منابع انسانی و مادی خود را هدر بدهند آن کسی که در این میان نفع میبرد اسراییل است و منجر به پایداری امنیت اسرائیل میگردد. باید تاسف خورد که دست اسراییلیها با برخی از کشورهای عربی در راه اندازی ایجاد ناامنی در منطقه جنوب غرب آسیا، در سوریه و عراق در دست هم است.

وی اضافه کرد: در حقیقت برخی از کشورهای عربی در راستای سیاست صهیونیستها در کشتن مردم عراق، سوریه و بحرین عمل میکنند و باید به آنها صهیونیست گفت، آنها کاملا در راستای اهداف آمریکا عمل میکنند و ما به اینها هشدار میدهیم از سرنوشت شاه ایران عبرت بگیرید، او نیز دستش در دست صهیونیستها و آمریکاییها بود و ما به آنها میگوئیم سرنوشت شاه ایران، سرنوشت محتوم شما خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار