معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام:

خاک سرزمینی ایلام مدفن شهیدان گلگون کفن امنیت‌ساز است

معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام گفت: گوشه گوشه خاک سرزمینی ایلام مدفن شهیدان گلگون کفنی است که برای دفاع از کیان این مرز و بوم جان خود را فدا کرده‌اند و در این میان شهرستان شهید پرور مهران محل عروج بیش از شش هزار شهید سرافراز است.
کد خبر: ۹۳۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴ - 26July 2016

خاک سرزمینی ایلام مدفن شهیدان گلگون کفن امنیت‌ساز است

به گزارش دفاع پرس از ایلام، معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: این استان با تقدیم سه هزار شهید در دوران دفاع مقدس به نسبت جمعیت، بیشترین تعداد شهید را تقدیم آرمانهای نظام و انقلاب کرده است. جای جای ایران اسلامی مفتخر به حضور خانوادههای شهدا و ایثارگران است و در این میان استان ایلام با توجه به دارا بودن 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق خط مقدم مقابله رزمندگان اسلام به رژیم بعثی بود.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: این استان به نسبت جمعیت خود با تقدیم سه هزار شهید رتبه نخست کشور را از نظر تعداد شهیدان کسب کرده است.

کلانتری ادامه داد: تنها در هفته جاری شاهد برگزاری 2 یادواره شهدای هستهای و شهدای منطقه کوشک شهرستان ایوان در این استان بودیم و امروز نیز یادواره شهدای نهضت سوادآموزی در این استان برگزار میشود و هرچه بتوانیم در این مسیر گام برداریم، نسل جدید با ارزشهای دوران دفاع مقدس آشنایی بیشتری پیدا خواهند کرد.

وی اضافه کرد: امروز نیز استان ایلام و مرز بین المللی مهران مهمترین کانون عزیمت زائران عتبات عالیات است و خود را مهیای پذیرایی از زائران اربعین حسینی میکند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار