حجت الاسلام نوری در مراسم یادواره شهدای عملیات رمضان در اردبیل؛

عده‌ای به دنبال اشرافی‌گری و پشت کردن به آرمان‌های شهدا هستند

جانشین مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) گفت: عده‌ای دور از عوالم ایثار و شهادت، در پی سهم خواهی از انقلاب و تقویت روحیه اشرافی‌گری خود بوده و به شهدا و آرمان‌هایشان پشت کرده‌اند.
کد خبر: ۹۳۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ - 27July 2016

عده‌ای به دنبال اشرافی‌گری  و پشت کردن به آرمان‌های شهدا هستند

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، یادواره شهدای والامقام عملیات رمضان و حوزه مقاومت بسیج امام محمد باقر(ع) در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرک سینای اردبیل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور استاندار، فرماندار، مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، فرماندهان انتظامی و نظامی، ایثارگران، خانوادههای معظم شهدا، بسیجیان و عموم مردم ولایتمدار اردبیل برگزار شد، حجت الاسلام حسین نوری جانشین مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان در طی سخنانی، یادوارههای شهدا را بازخوانی سبک زندگی شهدا دانست و از این مراسمات به عنوان کلاسهای درس و آموزش زندگی و آزادگی نام برد.

حجت الاسلام نوری با تأکید براینکه سیری در وصایای شهدا میتواند ما را با عوالمی دیگر از نورانیت و معنویت آشنا کند، افزود: عدهای که دور از عوالم ایثار و شهادت هستند در پی سهم خواهی از انقلاب و تقویت روحیه اشرافیگری خود می باشند و اینان همانهایی هستند که به شهدا و آرمان هایشان پشت کردهاند.

نوری با اشاره به مرام و اهداف شهدا، افزود: شهدا خدا محور بودند و تمامی کارهایشان حول محور رضایت الهی بود و بس. آنان ثابت کردند عزت و افتخار یک ملت در آزادگی است نه در سرسپردگی به استکبار و اگر این چنین بود کشورهای مرتجع منطقه این چنین دچار تزلزل نمیشدند.

وی در ادامه گفت: شهدا، خدا محور،  ذوب شده در ولایت، بی ادعا و وفا کننده به عهد و پیمان خویش با خدا بودند و اینها رموز ماندگاری و رستگاری آنان بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار