طرح اتهامات تروریستی علیه ۲ نفر در ارتباط با حملات پاریس

مقام‌های فرانسوی اتهامات تروریستی را علیه ۲ نفر از مظنونان ارتباط با گروه تروریستی داعش که در حملات تروریستی نوامبر گذشته در پاریس دست داشته‌اند، مطرح کردند.
کد خبر: ۹۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹ - 30July 2016

طرح اتهامات تروریستی علیه ۲ نفر در ارتباط با حملات پاریس

به گزارش گروه  سایر رسانه های دفاع پرس، یک منبع آگاه قضایی فرانسه تاکید کرد: 2 نفر از مظنونان که متهم به مشارکت در حمله نوامبر گذشته در پاریس که منجر به مرگ بیش از 130 نفر شد، هستند، رسما با اتهامات تروریستی روبرو شده اند.

یک الجزایری 29 ساله و یک پاکستانی 39 ساله با اتهام توطئه تروریستی مواجه شده اند. این 2 مظنون روز جمعه توسط مقامهای اتریشی به فرانسه تحویل داده شده اند.

دولت اولاند بهخاطر عملکرد ضعیفش در مقابله با حملات تروریستی با انتقادات وسیع و گستردهای روبهرو شده است. بهنظر میرسد تمدید حالت فوقالعاده در فرانسه یک امتیاز سیاسی است که اولاند به احزاب مخالف داده است. احزاب مخالف خواستار تمدید حالت فوقالعاده تا پایان امسال بودند.

مخالفان دولت فرانسه بر این باورند که مقامهای پاریس اقدامات کافی را برای مقابله با تروریسم انجام نداده است. ژانویه 2015 میلادی، 2 فرد مسلح با حمله به دفتر نشریه شارلی ابدو در پاریس، حداقل 12 نفر را کشتند و 11 نفر دیگر را زخمی کردند.

منبع: خبرگزاری فرانسه
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار