وداع با شهدا در گرمای 50 درجه

گرمای پنجاه درجه هم جلودار حضور مردم در تشییع با شکوه شهدای گمنام در شادگان نشد.
کد خبر: ۹۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷ - 30July 2016

وداع با شهدا در گرمای 50 درجه

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، بهروز فرج اللهی ظهر امروز شنبه در مراسم تشیبع شهدای گمنام در شادگان اظهار کرد: اقتدار و عزت کنونی کشور ما با جانفشانی شهدا به دست آمده و ما قدردان راه و مرام شهدا هستیم.

وی تصریح کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورد.

فرماندار شادگان اضافه کرد: پیروزیهای امروز انقلاب اسلامی را مدیون شهدا و جانبازان هستیم به ویژه آنهایی که با ایثارگری خود سبب پایداری و ثبات بیشتر این کشور شدند و در این راستا همه ما باید در حفظ و پاسداری از آرمانهای انقلاب اسلامی، ادامه دهنده مکتب این بزرگواران باشیم.

وی افزود: صبر و پایداری جانبازان سبب بالا رفتن شأن و مقام آنان در نزد خداوند شده و مقام و جایگاه جانبازان غیرقابل توصیف است.

فرج اللهی ادامه داد: شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند و حضور با برکت آنان مایه سرافرازی و سربلندی است.

فرماندار شادگان در پایان، با تاکید بر حفظ ارزشهای ایثار و شهادت در جامعه اسلامی گفت: خانواده های شهدا و جانبازان یادگاران دفاع مقدس هستند و باید پاس داشته شوند وهمه وظیفه دارند در خدمت رسانی به این افراد تلاش کنند.   لازم به یادآوری است که امروز ومصادف با شهادت امام جعفرصادق (ع) دوتن از شهدای گمنام دفاع مقدس در شهر شادگان استان خوزستان  تشییع وبه خاک سپرده شدند . با وجود گرمای شدید در این شهر ، اقشار مختلف مردم در این مراسم معنوی حضوری چشمگیر داشتند.

نظر شما
پربیننده ها