سردارنقدی:

پدرشهیدان شکری تا آخرین لحظه عمر، مبلغی استوار برای راه امام و شهیدان بود

رئیس سازمان بسیج مستضفعین به مناسبت درگذشت پدرشهیدان سیدمحمد و سیدعلی شکری پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳ - 31July 2016

پدرشهیدان شکری تا آخرین لحظه عمر، مبلغی استوار برای راه امام و شهیدان بود

به گزارش دفاعی و امنیتی دفاع پرس، سردار «محمدرضا نقدی»، به مناسبت درگذشت پدرشهیدان سیدمحمد وسیدعلی شکری، پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد.

«بسم الله الرحمن الرحیم

با نهایت تاثردرگذشت آقای سیدکاظم شکری، پدرشهیدان سیدمحمد و سیدعلی را به مردم شهید پرور تهران، به ویژه خانواده معظم ایشان تسلیت عرض می کنم.

این مردبزرگ با رنج و مشقت فراوان، جوانانی رزمنده و مجاهد در راه اسلام پرورید و دو تن از آنها را در راه حق تقدیم کرد و در پیام رسانی شهیدان، الگویی از مقاومت و پایداری، تا آخرین لحظه عمر مبلغی استوار برای راه امام و شهیدان بود و پیوسته در تبعیت محض از امام خامنه ای عزیز تاکید می ورزید، در روز شهادت جد بزرگوارش حضرت امام صادق(ع) به همنشینی فرزندان شهیدش نائل شد. از خدای متعال برای او طلب مغفرت و برای بازماندگان به ویژه مادر بزرگوار شهیدان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم».

سردارنقدی شب گذشته با حضور دربیت این شهیدان بزرگوار، به خانواده آنان تسلیت گفت.

به همین مناسبت مجلس یادبود حاج کاظک شکری روز سه شنبه 12 در مسجدانصارالحسین(ع) واقع درشهرک شهید محلاتی خیابان آزادگان از ساعت 30 : 18 تا 20 منعقد می باشد.

همچنین مراسم شب هفت آن مرحوم روز جمعه 15 مردادماه در مسجئ علی بن موسی الرضا(ع) واقع در میدان شهدا خیابان شهید قادری از ساعت 30 : 17 تا 19 برگزار می شود.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار