سردار سلامی:

اخلاص و استقامت دو رکن اساسی سپاه است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سپاه باید ارزشها را در اوج نمایش دهد و فرماندهان و مسئولین در این بین نقش اصلی را ایفا می کنند.
کد خبر: ۹۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۳ - 11January 2014

اخلاص و استقامت دو رکن اساسی سپاه است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، همایش منطقه ای پیشگیری از جرایم و تخلفات به صورت مشترک توسط معاونت های نیروی انسانی دانشگاه افسری و جامع امامحسین(ع) و همکاری اداره صیانت قضایی و انضباطی سپاه در محل تالار اندیشه دانشگاه افسری با حضور اساتید، کارکنان و کارشناسان برگزار شد.

سردار سرتیپ سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، اخلاص و استقامت را دو رکن اساسی سپاه برشمرد و افزود: چنین سپاهی می تواند از درون حوادث سخت به عنوان تکیه گاه امتهای اسلامی و نقطه قوت ولیفقیه نقش آفرینی کند سپاه ظرفی است که می تواند شکافنده حق از باطل باشد. علمدار بصیرت در پشت ولایت فقیه و معیار جدایی حق از باطل است.

وی همچنین تصریح کرد: سپاه باید ارزشها را در اوج نمایش دهد و فرماندهان و مسئولین در این بین نقش اصلی را ایفا می کنند. اصل امر به معروف و نهی از منکر تواضع، دارای سرشت پاک و روشن، حساس نسبت به حدود الهی، پیشگام در بندگی و عبادت است. فرمانده در سپاه کسی نیست که بگوید هر چه من می گویم انجام بده، بلکه بگوید من انجام می دهم تو هم انجام بده. به تعبیر حضرت آقا شما قله اید، ارزشها می جوشد و بقیه قسمت ها می رسد.

جانشین فرمانده کل سپاه اذعان داشت: ارشاد و تشویق و تنبیه به موقع پیگیریهای اصولی و اساسی و اینکه هیچکس در سازمان پیشپا افتاده نیست، درجات اهمیت متفاوت است و همه نیازمند تذکر و انذار هستند تذکر در خور با حفظ حرمت و آبرو و شخصیت انسانها باشد.

وی در پایان گفت: پیشگیری از جرائم و تخلفات کف کار است و سپاه باید پیشتاز باشد سپاه مانند یک فرش نفیس و ارزشمند است ویک لکه کوچک هم عیب محسوب می شود .

در ادامه برنامه سردار علیپور معاون امنیت سازمان حفاظت و اطلاعات سپاه و سردار رستگار پناه معاون هماهنگ کننده دانشگاه جامع در خصوص پیشگیری از جرائم و تخلفات به ایراد سخنرانی پرداختند و در پایان برنامه نیز کارگروهای امنیتی، اخلاقی، مواد مخدر انضباطی، مالی واقتصادی هرکدام پس از بیان جرائم و تخلفات در سطح دو دانشگاه راهکارهای پیشگیری از آن را ارئه کردند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار