با حضور معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج صورت گرفت؛

آغاز سومین دوره طرح شهید چمران ویژه دانشجویان بسیجی خواهر سراسر کشور در قم

سومین دوره طرح شهید چمران ویژه خواهران به منظور بالا بردن مهارت‌های مورد نیاز مربیان حلقه‌های صالحین بسیج دانشجویی با حضور 400 تن از خواهران بسیجی در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ - 02August 2016

آغاز سومین دوره طرح شهید چمران ویژه دانشجویان بسیجی خواهر سراسر کشور در قم

به گزارش دفاع پرس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سعید دسمی طی سخنانی در آیین افتتاحیه دوره یک هفتهای طرح تربیتی تشکیلاتی شهید چمران ویژه خواهران دانشجوی بسیجی از سراسر کشور با اشاره به اینکه تربیت در تمام مراحل باید همراه آموزش باشد، افزود: تنها در این صورت هدف اصلی هدایت انسانها محقق و جامعه در مقابل تهاجمهای فرهنگی دشمن ایمن خواهد شد.

وی گفت: انسان مجاهد در یک فرآیند خستگیناپذیر و به صورت هدفمند مبارزه و برای رسیدن به اهداف خود از برنامهای منسجم پیروی میکند.

دسمی با بیان اینکه جهاد فرهنگی با تربیت انسانهایی که در مسیر عبادت خداوند و کمک به مردم تلاش میکنند محقق میشود، اضافه کرد: افرادی که برای هدایت انسانها در تلاش هستند باید بدانند این نعمت و توفیقی از جانب پروردگار است که ثوابی همانند جهاد در راه خدا دارد.

وی بیان کرد: انسانهایی که می خواهند هدایت جمعی از خلق خدا را برعهده بگیرند باید قواعد دینی و شرعی را رعایت کنند؛ چراکه آنها در چشم مردم به عنوان الگو شناخته میشوند.

دسمی همچنین با بیان اینکه سرگروههای حلقههای صالحین باید کاری کنند که مخاطبان با اشتیاق به سمت آنها گرایش پیدا کنند، گفت: مسئولان حلقهها در انتقال مطالب باید به همه جوانب توجه داشته باشند؛ تا مخاطبان بتوانند در زمینههای مختلف استعدادهای خود را رشد دهند.

وی ادامه داد: مربی باید نسبت به موضوعهایی که بیان میکند آشنایی کامل داشته باشد؛ تا بتواند مخاطبان خود را به اهداف مورد نظر نزدیک کند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه هدایت انسانها در نزد خداوند گفت: در هدایت انسانها باید از هوای نفس دوری کرد و نیت الهی داشت و در اینصورت است که میتوان محیط جامعه را از آسیبهای اجتماعی دور نگاه داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار