رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس؛

رسالت اصلی شورای هماهنگی، یادآوری روزهای خداست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: رسالت اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، یادآوری روزهای خداست؛ روزهایی که مردم صحنه‌های بزرگ شیرین و به یادماندنی خلق کردند.
کد خبر: ۹۴۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴ - 02August 2016

رسالت اصلی شورای هماهنگی، یادآوری روزهای خداست

به گزارش دفاع پرس از شیراز، حجتالاسلام محمد رضائی در سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام(ره) در جمع خبرنگاران با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و نیز  زمانشناسی و آیندهنگری دقیق و جامع بنیانگذار جمهوری اسلامی اظهار داشت: در آن دوره به تشخیص و فرمان حضرت امام(ره) نهادهای متعددی تشکیل شد که ابعاد مختلف را در بر میگرفت، نهادهای اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و پشتیبانی نیروهای مسلح.

وی با تصریح بر این که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اولین نهاد فرهنگی تأسیس شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: این نهاد بر اساس نیاز آن زمان تشکیل و دنبال شد و هدف آن دنبال کردن فعالیتهای تبلیغاتی و فرهنگی بود.

رضایی با تصریح بر این که ماموریت این نهاد هدایت و رهبری مراسمها است نه برگزاری آنها، چون دستگاههای مختلف اجرایی در حوزه فرهنگ وجود دارد، تأکید کرد: رسالت اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، یادآوری روزهای خداست؛ روزهایی که مردم صحنههای بزرگ شیرین و به یادماندنی خلق کردند و همچنین روزهایی که معاندین و دشمنان بر علیه مردم ما روزهای خونینی را به وجود آوردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها