راهیان نور غرب و شمالغرب-23/ حاجی رحیمی به دفاع پرس خبر داد؛

ثبت‌نام 33 هزار نفر برای خادمی شهدا در یادمان‌های غرب و شمال‌غرب کشور

مسئول شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور از ثبت نام 33 هزار نفر برای خادمی شهدا در یادمان‌های غرب و شمال‌غرب کشور خبر داد و گفت: با توجه به محدودیت به‌کارگیری خادمین تنها یک هزار و 600 نفر در یادمان‌ها فعالیت خواهند داشت.
کد خبر: ۹۴۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳ - 03August 2016

ثبت‌نام 33 هزار نفر برای خادمی شهدا در یادمان‌های غرب و شمال‌غرب کشور

"محمد حاجی رحیمی" مسئول شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس در جهاد رسانهای شهید رهبر اظهار داشت: علیرغم ناشناخته بودن یادمانهای غرب و شمالغرب کشور، امسال حدود 33 هزار نفر برای خادمی در این یادمانها ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: با توجه به محدود بودن بهکارگیری خادم در یادمانهای غرب و شمالغرب تنها امکان فعالیت یک هزار و 600 نفر در یادمانها طی چند بازه زمانی است.

حاجی رحیمی با بیان اینکه سیاست ما برای انتخاب این یک هزار و 600 نفر، انتخاب خادمین سال اولی است تا هر فرد حداقل یک بار بتواند توفیق خادمی شهدا را داشته باشد، گفت: هدفگذاری ما در حوزه خادمین بحثهای تربیتی است و فسلفهی حضور خادمین در این مناطق این است که آنها با سبک زندگی شهدا آشنا شوند. ما تلاش میکنیم تا خادمی که به این مناطق اعزام میشود بتواند حداکثر استفاده را ببرد؛ لذا سعی کردیم یک روحانی در کنار خادمین حضور داشته باشد؛ تا بتواند این فضای تربیتی را برای خادمین ایجاد کند.

وی در پایان عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد تا آن دسته از افرادی که موفق به خادمی در یادمانهای شهدا در غرب و شمالغرب کشور نشدند، در راهیان نور جنوب بهکارگیری شوند.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار