امام جمعه شهرکرد:

خبرنگاران سربازان خط مقدم جنگ نرم هستند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: خبرنگاران دیده‌بانان تیزبین و سربازان خط مقدم در جبهه جنگ نرم با استکبار و صهیونیسم هستند.
کد خبر: ۹۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰ - 03August 2016

خبرنگاران سربازان خط مقدم جنگ نرم هستند

به گزارش دفاع پرس از شهرکرد، حجتالاسلام محمدعلی نکونام در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه گفت: رسالت، جایگاه و وظیفه ذاتی خبرنگاران و اصحاب رسانه این است که با تمام توان در ترویج فرهنگ اسلام ناب و دین مبین رسولالله(ص) بکوشند.

وی آفت حرفه خبرنگاری در نظام جمهوری اسلامی را دعواهای بیهوده داخلی و حزبی و گروهی دانست و اظهار کرد: دشمن از سرگرم شدن اصحاب رسانه و مطبوعات به مسائل جناحی و سیاسی بیشترین بهره را برده است؛ بنابراین خبرنگاران ولایی باید هوشیار باشند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، تبیین جایگاه ولایت را از رسالتهای اصلی اصحاب رسانه عنوان کرد و گفت: دشمنان از تریبون نمازجمعه بهعنوان جایگاه اطلاعرسانی و چشم و گوش امت اسلامی واهمه دارند.

حجتالاسلام نکونام تاکید کرد: برخی افراد با غفلت و بیبصیرتی در برخی مواقع با دشمنان نظام جمهوری اسلامی ناآگاهانه یا آگاهانه همصدا میشوند که باید رسانهها و اصحاب مطبوعات آنها را شناسایی و به امت اسلامی معرفی کنند.

وی تقوا و ایمان به خدا را ملاک اصلی خدمت به مردم دانست و اظهار کرد: اگر تعهد و ایمان راسخ به حق تعالی در قلم رسانهها حاکم باشد هیچ گاه لغزش در نگارش خبرنگار اتفاق نخواهد افتاد.

امام جمعه شهرکرد افزود: فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) در برهه کنونی در منطقه و دنیا از سوی استکبار به وسیله گروههای فاسد تکفیری و داعش به بازی گرفته شده؛ که این مساله رسالت رسانهها را دوچندان میکند.

در این دیدار تعدادی از خبرنگاران مشکلات و چالشهای پیش رو در عرصه تولید خبر را بازگو کردند.

چهارمحال و بختیاری 51 نشریه دارد که از این تعداد 7 نشریه دو فصلنامه، 10 فصلنامه، 13ماهنامه، 9 دوهفته نامه، 11هفتهنامه و یک روزنامه است؛ همچنین نمایندگان 16 خبرگزاری داخلی در استان به امر اطلاعرسانی اشتغال دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار