به مناسبت سالروز ورود آزادگان صورت می‌گیرد؛

اجرای نمایش‌های خیابانی در زنجان

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: برنامه‌های مختلفی از جمله نمایش‌های خیابانی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در استان زنجان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ - 03August 2016

اجرای نمایش‌های خیابانی در زنجان

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زنجان، علی بیات اظهار داشت: برنامهریزیهای مورد نظر به منظور بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به کشور توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت 26 مرداد، ستاد بزرگداشت سالروز ورود آزادگان در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تشکیل شده است، تصریح کرد: برنامههای مختلفی در راستای بزرگداشت این روز پیشبینی و قطعی شده است.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تاکید بر اینکه دیدار با آزادگان یکی از برنامههای مورد نظر در این راستا به شمار میرود، اضافه کرد: برگزاری یادواره شهدا از دیگر برنامههای پیشبینی شده به شمار میرود.

وی با بیان اینکه به مناسبت بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی نمایشهای خیابانی در استان برنامهریزی و اجرا میشود، خاطرنشان کرد: اجرای خاطرهگویی توسط جانبازان از دیگر برنامهها در این بخش محسوب میشود.

بیات عیادت از آزادگان بستری در بیمارستانها را از دیگر برنامههای پیشرو عنوان کرد و یادآور شد: این برنامه نیز همزمان با سالروز ورود آزادگان به کشور اجرا خواهد شد.

وی همچنین به برگزاری جشنهای مختلف به مناسبت اعیاد پیشرو از جمله دهه کرامت در سطح استان زنجان اشاره کرد و افزود: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای هفته دفاع مقدس نیز برنامههای مختلفی را پیشبینی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار