مجلس هفته آینده روزهای یکشنبه و چهارشنبه جلسه دارد/ ناظرین در مجامع و شوراها انتخاب می شوند

مجلس شورای اسلامی هفته آینده روزهای یکشنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد که در مهم ترین دستور هفته آینده خانه ملت، نمایندگان، ناظرین مجلس در مجامع و شوراها را انتخاب می کنند.
کد خبر: ۹۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ - 04August 2016

مجلس هفته آینده روزهای یکشنبه و چهارشنبه جلسه دارد/ ناظرین در مجامع و شوراها انتخاب می شوند

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در مورد لایحه تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی اعاده شده از شورای نگهبان را بررسی می کنند.

خانه ملتی ها هفته آینده قرار است دو نفر از نمایندگان مجلس را با پیشنهاد کمیسیون اقتصادی مجلس به عنوان ناظر در شورای عالی بورس و اوراق بهادار انتخاب کنند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین قرار است در جلسات هفته آینده خود، دو نفر را به پیشنهاد کمیسیون صنایع و معادن مجلس به عنوان ناظر در شورای عالی استاندارد و دو نفر را با پیشنهاد کمیسیون بهداشت و درمان به عنوان ناظر در شورای عالی سلامت و امنیت غذایی انتخاب کنند.

انتخاب یک نماینده با پیشنهاد کمیسیون قضایی مجلس در شورای عالی قضایی و انتخاب دو نفر به پیشنهاد کمیسیون بهداشت مجلس برای عضویت در ستاد کشوری کنترل و مبارزه با دخانیات در دستور کار هفته آینده مجلس قرار دارد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار است دو نفر را به پیشنهاد کمیسیون فرهنگی مجلس به عنوان ناظر در ستاد امر به معروف و نهی از منکر و دو نفر را به انتخاب مجلس به عنوان ناظر در هیات نظارت بر مسافرت های خارجی کارکنان دولت انتخاب کنند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین قرار است دونفر را به نمایندگی از طرف هر قوه به انتخاب و معرفی مجلس شورای اسلامی به عنوان عضو شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما انتخاب کنند.

همچنین قرار است دو نفر از نمایندگان به پیشنهاد کمیسیون امنیت ملی مجلس به عنوان عضو در دبیرخانه دائمی کنفرانس های بین المللی فلسطین انتخاب شوند.

منبع: ایرنا
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار