سردار ملکی خبر داد؛

برگزاری دوره‌ای همایش یادیاران و یادواره شهدای مریوان و شمال کشور

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: این یادواره به ‌صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و سال گذشته استان گیلان میزبان این همایش بود.
کد خبر: ۹۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ - 05August 2016

برگزاری دوره‌ای همایش یادیاران و یادواره شهدای مریوان و شمال کشور

به گزارش دفاع پرس از مازندران، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران در همایش یادیاران و یادواره شهدای مریوان و شمال کشور که صبح امروز با حضور سردار سرلشکر مصطفی ایزدی، معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسربرگزار شد، اظهارکرد: این یادواره به صورت دورهای برگزار میشود و سال گذشته استان گیلان میزبان این همایش بود.

وی گفت: در این دوره یادواره از فرماندهانی که در مریوان فرماندهی کردند تجلیل و تکریم میشود و همچنین از خانوادههای چند تن از شهیدان عزیز به نمایندگی از همه پیشمرگان و شهدا تجلیل میشود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان مریوان در زمان جنگ نزدیک به 200 بار بمباران شد و بیش از یکهزار و 200 شهید تقدیم به پاسداری از ایران، قرآن و انقلاب کرد، ادامه داد: با برگزاری یادوارهها امیدواریم بتوانیم یاد شهدا و جانبازان و ایثارگران را زنده نگه داریم.

یادآور می شود در این دوره از یادواره شهدای مریوان و شمال کشور از کتاب سردار عبدالله ملکی با عنوان «نبرد کوهسالان» رونمایی شد.

به گفته سردار ملکی این کتاب نبرد دو تفکر است که تفکر شیطانی سعی دارد کردستان را از ما بگیرد و تفکر دیگر که ایثارگران است و نتیجه آن حفظ کردستان برای ایران عزیز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار