پایگاه خبری معارض اذعان کرد

ارتش سوریه برخی مناطق جنوب و غرب حلب را آزاد کرد

وبگاه خبری وابسته به معارضان مسلح اعلام کرد نیروهای مقاومت و ارتش سوریه امروز روستای «العامریه» واقع در جنوب و منطقه «مناشیر منیان» در غرب حلب را آزاد و پاکسازی کردند.
کد خبر: ۹۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ - 05August 2016

ارتش سوریه برخی مناطق جنوب و غرب حلب را آزاد کرد

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، ارتش سوریه امروز جمعه در ریف جنوبی حلب با عناصر ائتلاف تروریستی «جیش الفتح» دوباره درگیر شد.

وبگاه خبری «القاسیون» که وابسته به معارضان سوری است اذعان کرد که نیروهای مقاومت در جریان این درگیریها موفق شدند روستای «العامریه» واقع در جنوب حلب را آزاد کنند.

به گزارش این وبگاه، جنگندههای روس نیز دهها حمله را بر روستای العامریه انجام دادند و معارضان مسلح مجبور شدند از این روستا عقبنشینی کنند.

در همین راستا، نیروهای مقاومت در اطراف ارتفاعات «المحروقات» واقع در جنوب حلب با تروریستها درگیر هستند و به حملات خمپارهای و توپخانهای خود ادامه میدهند.

بنا بر این گزارش، نیروهای سوری و همپیمانان آنها در غرب شهر حلب موفق شدند «مناشیر منیان» را پاکسازی کنند.

از سوی دیگر، شبکه خبری «المیادین» نیز گزارش داد که ارتش مواضع تروریستها را در ارتفاعات «الجمعیات و العامریه» هدف قرار میدهد و به همین علت تروریستها عقبنشینی کردهاند.

به گزارش این شبکه، نیروهای مقاومت موفق شدند مواضع خود را در این ارتفاعات تثبیت کرده و منطقه «معامل البرادات» را به دست گیرد.

گروه موسوم به «دیدهبان حقوق بشر سوریه» نیز امروز جمعه گزارش داد که درگیری شدید گروههای «جبهة فتحالشام، الحزب الإسلامی الترکستانی، و سایر گروههای تروریستی با نیروهای ارتش سوریه و مقاومت در چند محور جنوب، جنوب غرب و ریف جنوبی حلب از نیمهشب گذشته همچنان ادامه دارد.

دیدهبان همچنین اعلام کرد که درگیری در محور اردوگاه «حندرات» واقع در شمال شهر حلب میان گروههای تروریستی و ارتش سوریه و یگان «القدس» فلسطین ادامه دارد.

ارتش سوریه با حملات هوایی و توپخانهای توانسته است در منطقه حندرات پیشروی داشته باشد و کنترل منطقه کارخانه آهن را به دست گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار