معافیت موتورسیکلت‌های انژکتوری و برقی

طرح محدودیت تردد موتورسیکلت‌های کاربراتوری روی میز پلیس

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به در دست بررسی بودن طرح اعمال محدودیت تردد برای موتورسیکلت‌های کاربراتوری، از معافیت موتورهای انژکتوری و برقی به عنوان مشوق در این طرح خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴ - 06August 2016

طرح محدودیت تردد موتورسیکلت‌های کاربراتوری روی میز پلیس

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، با ابراز خرسندی از پیشنهاد توقف تولید موتورسیکلتهای کاربراتوری، اظهار کرد: این اقدام ارزشمندی است و قطعاً مورد حمایت پلیس نیز خواهد بود.

وی با اشاره به برنامهریزی پلیس به منظور در نظر گرفتن مشوقهای ترافیکی برای موتورسیکلتهای انژکتوری و برقی، گفت: درحال حاضر طرحی تدوین شده است که طی آن یکسری امتیازات ترافیکی برای موتورسیکلتهای برقی و انژکتوری قائل شدهایم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در این طرح مقرر شده محدودیتهای ترافیکی برای موتورسیکلتهای کاربراتوری در نظر گرفته شود که موتورهای انژکتوری و برقی از این محدودیتها، مستثنی هستند.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: برنامهریزیهای انجام شده در طرح مذکور به شکلی است که در مرحله بعد، موتورسیکلتهای انژکتوری نیز شامل این محدودیتها شده و معافیت از این محدودیتها تنها به موتورسیکلتهای برقی اختصاص مییابد.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها