پیام استاندار یزد در گرامی‌داشت روز خبرنگار؛

خبرنگاران سازندگان افکار عمومی هستند

استاندار یزد به مناسبت 17 مرداد ماه روز خبرنگار پیامی صادر کرد و این روز را به تمام تلاشگران عرصه خبر، اطلاع رسانی و آگاهی‌بخشی تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰ - 07August 2016

خبرنگاران سازندگان افکار عمومی هستند

به گزارش دفاع پرس از یزد، متن کامل پیام «سیدمحمد میرمحمدی» به شرح زیر است:

«ن والقلم و ما یسطرون»
«جان نباشد جز خبر در آزمون؛ هرکه افزونش خبر، جانش فزون»

شهیدان را برکتهایی و شاهدان را عزتهایی است که جز خدا راز آن را نمیداند، روز شهادت «شهید محمود صارمی» بهعنوان روز خبرنگار حرکتی بود فرهنگی و معنوی که سربازان جبهه آگاهی و بصیرت را بیش از پیش بشناساند و ارج نهد.

درود خدا بر روان او و بر روان همه شهیدانی که برای انعکاس واقعیتها و احیای آنها، جان خویش را در طبق اخلاص نهادند و به وصال معبود شتافتند.

خبرنگاران سازندگان افکار عمومی و زبان گویای مردمند و تجلیگر فریادها، دردها و رنجهایی هستند که در گوشه و کنار جهان و این مرز و بوم و درعرصه زندگیها و مبارزات جاری است.

استکبار جهانی در دنیای مدرن امروز میکوشد تا با انحراف خبرها و در پرده نگهداشتن نیات ننگین خود خون مظلومان عالم را پایمال کند و با زر و زور و تزویر بهعنوان خادمان حقوق بشر جلوه یابد و این خبرنگاران دلسوز، بیدار دل و امین هستند که در انعکاس حقیقتها به بیداری جهانیان کمک میکنند و موج تحولات سعادتبخش را نوید میدهند.

خدا نوشتن با قلم را آموخت و به قلم قسم خورد؛ بنابراین نوشتههای شما باید رنگ خدایی داشته باشد و ارزش انسانها را در تقوی، ایمان و آگاهی رقم زند یعنی هر که بیشتر بداند و با خبر باشد ارزشمندتر است و شما خبرنگاران دلسوز و مومن هستید که آگاهی و امید میدهید و احساسات و افکار مردم را آنچنان که باید بر میانگیزید؛ پس درود بر شما.

اینجانب این فرصت زیبا را غنیمت شمرده از زحمات بی دریغ همه خبرنگاران، روزنامهنگاران، صاحبان رسانه و جراید، صدا و سیمای جمهوری اسلامی و شبکههای مجازی اخلاقمند تقدیر و تشکر و این روز بزرگ را که روز پاسداشت قلم و اندیشه و اطلاعرسانی است، تبریک عرض میکنم و گرامی میدارم، و امیدوارم در انعکاس حقایق، در شفافسازیها و بیداری مردم، ارتقاء سطح فرهنگی و در راسخ نمودن عزم ملی در مسائل انسانی میهن اسلامی در مبارزه با استکبار موفق باشید.
روزتان فرخنده و قلمتان پاینده باد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها