پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار؛

خبرنگاران وجدان بیدار جامعه جهانی، مورخان و تصویرگران زمان خویشند

استاندار خراسان رضوی در پیام خود به مناسبت روز خبرنگار آورده است: خبرنگاری به راستی تجسم مسئولیت، امانت، تعهد، دلسوزی و وظیفه است؛ خبرنگاران وجدان بیدار جامعه جهانی، مورخان و تصویرگران زمان خویشند، زیرا همواره در عمق جامعه حضور دارند و بخشی از سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های مسئولانه و شبانه روزی ایشان است.
کد خبر: ۹۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳ - 07August 2016

خبرنگاران وجدان بیدار جامعه جهانی، مورخان و تصویرگران زمان خویشند

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی در پیامی روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

علی رضا رشیدیان در این پیام اظهار داشت: طلایه داران راستین خدمت به نظام خبر رسانی در جمهوری اسلامی ایران در دوران انفجار اطلاعات همواره سعی بر آن داشتهاند که با تلاش وافر، جهان خبری و اطلاع رسانی را با هالهای از قداست در هم آمیزند، تا آنچه را که عرضه میدارند توام با  ارزشهای الهی باشد.  
 
متن کامل پیام به شرح زیر است:
 
 بسمه تعالی

"ن. و القلم و ما یسطرون"
 
17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار  شهید صارمی و  روز پاسداشت تلاش بیوقفه انسانهای آگاهی است که با قلم خود رسالت سنگین "ن. و القلم " را بر دوش دارند و در سرزمین آگاهی قدم میزنند.

طلایه داران راستین خدمت به نظام خبر رسانی در جمهوری اسلامی ایران در دوران انفجار اطلاعات همواره سعی بر آن داشتهاند که با تلاش وافر، جهان خبری و اطلاع رسانی را با هالهای از قداست در هم آمیزند، تا آنچه را که عرضه میدارند توام با  ارزشهای الهی باشد.  

خبرنگاری به راستی تجسم مسئولیت، امانت، تعهد، دلسوزی و وظیفه است؛ خبرنگاران وجدان بیدار جامعه جهانی، مورخان و تصویرگران زمان خویشند، زیرا همواره در عمق جامعه حضور دارند و بخشی از سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های مسئولانه و شبانه روزی ایشان است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و همه شهدای خبرنگار، ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی استان، از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در عمل به رسالت اهل قلم، به ویژه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از فعالیتهای انجام شده و یا در حال انجام دولت تدبیر و امید و خدمات نظام به نحو مناسب به جامعه و بالعکس، انعکاس نظرات و خواسته های مردم به مسئولان قدردانی میکنم.

در جوار بارگاه ملکوتی امام مهربانیها حضرت امام رضا(ع) برای شما خبرنگاران متعهد و کوشای استان، که آگاهی را حق مردم میدانید و برای دانستن و رشد و باروری اندیشه جامعه خود، خستگی ناپذیر و پر تلاش میکوشید سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواهانم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار