سردار مرتضوی:

اصحاب رسانه چهره کریه دشمن را به تصویر بکشند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بسیج فعالیت خود را تنها در مسلمانان خلاصه نمی‌کند و امروز تفکر بسیج درمسیحیت، آفریقا، اروپا فراگیر شده است؛ همه این‌ها مسئولیت اصحاب رسانه را خطیر‌تر می‌کند.
کد خبر: ۹۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۷ - 13January 2014

اصحاب رسانه چهره کریه دشمن را به تصویر بکشند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ دوم پاسدار "سیدحسن مرتضوی" فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: بسیج رسانه یکی از مهمترین سازمانها و اقشاری است که در مجموعه بسیج در سراسر کشور شناسایی و هدفگذاری شد.

وی افزود: به جهت رسالتهایی که متوجه قشر بسیج رسانه است ضرورت دارد تا نشستها و هم اندیشیهای لازم انجام شود.

فرمانده سپاه سلمان با اشاره به اینکه امسال برای نخستین سال ۲۱ دیماه به عنوان روزبسیج و رسانه نام گذاری شده است، بیان کرد: بسیج و رسانه دو واژهای است که از متن قرآن گرفته شده و از این جهت باید نگاه مثبت و رو به رشدی را نسبت به این دو موضوع داشته باشیم.

سردار مرتضوی ادامه داد: در گام اول باید ماموریتهای بسیج را بشناسیم و به هر میزان که بتوانیم در مسیر شناخت این موضوع رسالت خود را انجام دهیم و به غایت خود برسانیم.

فرمانده سپاه سلمان با اشاره به آیات قران اظهار داشت: امروز بسیجیان به عنوان سربازان عرصه فرهنگی رسالت الهی را دارند و باید در راستای این رسالت بزرگ گام بردارند و اهداف و آمال خود را محقق سازند.

وی اضافه کرد: بسیج و تفکر بسیجی در محدوده جفرافیایی خاص و گروه اندک و حتی به وسعت همه انسانهای متفکر در جفرافیای کشورهای اسلامی خلاصه نمیشود، بسیج امروز متوجه همه انسانهای آزادیخواه که دغدغه بشری و ارزشهای اسلامی را دارند و به دنبال کشف زوایای پنهان تفکر بسیجی هستند، است.

سردار مرتضوی تصریح کرد: وسعت کار بسیج و ماموریت بسیج به بزرگی کره خاکی و میزان بهرهبرداری آن به آحاد انسانهای ارزشی کره خاکی است.

وی با اشاره به اینکه بسیج از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است، افزود: تشکیل یک حکومت اسلامی جهانی به منظور حاکم کردن ارزشها اسلامی باید مورد توجه خاص قرار گیرد.

فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: بحث رسانه نیز ملهم از قرآن است و در هر آیهای از قران کریم که صحبت از تبلیغ است به این موضوع اشاره دارد.

سردار مرتضوی با اشاره به اینکه تبلیغ یعنی اتمام و به مقصد رساندن، اذعان داشت: باید با توانمند کردن خود در تمام زمینهها در میدانها حضور پیدا کنیم و از تمام موانع عبور کنیم و حق بسیج و رسانه را درست به جای آوریم.

فرمانده سپاه سلمان یادآور شد: اگر بسیجیان در رسیدن به اهداف عالی خود کوتاهی کنند و در این راه متزلزل شوند و نتوانند زمینهساز حکومت بزرگ جهانی شوند، اثر خود را در تبلیغ و رسانه نخواهند گذاشت و نخواهد توانست حق مطلب را ادا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز شناخت یک عرصه ضروری و اجتناب ناپذیر است چرا که دشمنان بشریت در مقابل ما صف کشیدند و با تمام قوا و سرمایه خود به میدان آمدند.

سردار مرتضوی بیان داشت: استکبار و نظام سلطه ناامید نیست و در دشمنی خود اصرار میورزد تا زمانی که ما را مجبور به عقبنشینی کند و هیچ زمانی کوتاه نخواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری تفسیر زمینی قرآن است، فزود: اصلیترین ماموریت ما بسیجیان در تقابل با استکبار ایستادگی است.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه رسالت تبیین و تشریح گفتمان رهبری را بر عهده دارند و هنر خبرنگار این است تا به گونهای بنویسد که چهره زشت و کریه دشمن را در همه اذهان و اقشار مختلف به تصویر بکشد.

سردار مرتضوی خاطر نشان کرد: بسیج فعالیت خود را تنها در مسلمانان خلاصه نمیکند، امروز تفکر بسیج درمسیحیت، آفریقا، اروپا فراگیر شده است و همه اینها مسئولیت اصحاب رسانه را خطیرتر میکند.

وی در پایان یادآور شد: اصحاب رسانه باید هوشمندانه و با برنامه نسبت به این موضوعات شناخت پیدا کنند و در جهت تبیین و ماموریت بسیج تبلیغ خوبی را داشته باشند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار