راهیان نور غرب و شمالغرب-42/ عیوضی در گفت‌و‌گو با دفاع پرس تشریح کرد؛

برنامه‌های معاونت راویان در ایام برگزاری راهیان نور غرب و شمال‌غرب کشور

معاون راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور به تشریح برنامه‌های این معاونت در ایام برگزاری راهیان نور غرب و شمال‌غرب پرداخت و گفت:‌ راویان بومی و یگان‌های عمل‌کننده برای روایت سال‌های حماسه و خون در یادمان‌های شهدا مستقر هستند.
کد خبر: ۹۴۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳ - 08August 2016

برنامه‌های معاونت راویان در ایام برگزاری راهیان نور غرب و شمال‌غرب کشور

سرهنگ "منصور عیوضی" معاون راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس در خصوص برنامههای این معاونت در راهیان نور غرب و شمالغرب کشور گفت: جلسه تخصصی کمیته راویان دفاع مقدس متشکل از نمایندگان نیروهای مسلح و موسسات مردمنهاد و اداره پیامآوران ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران برای استقبال از زائران کوی شهیدان با روایتگری حماسه و ایثار رزمندگان برگزار شد.

وی اضافه کرد: همچنین برنامهریزی و هماهنگی جهت استقرار راویان دوران دفاع مقدس بهصورت تخصصی و یادمانی از راویان سپاه و بسیج، ارتش جمهوری اسلامی ایران، جهاد کشاورزی سنگرسازان بیسنگر، هیئت رزمندگان و پیشمرگان کرد مسلمان در کلیه یادمانهای غرب و شمالغرب انجام شده است.

عیوضی افزود: علاوه بر این هماهنگی برای استقرار راویان غیربومی و یگانهای عملکننده اعم از لشکرهای 27 محمد رسولالله(ص)، 10 سیدالشهدا(ع)، 19 فجر، 25 کربلا و 17 علی بن ابیطالب(ع)و... صورت گرفته است.

معاون راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور خاطرنشان کرد: در صورتی که کاروانها درخواست اعزام راوی داشته باشند، راویانی از بنیاد شهید، پیشمرگان کرد مسلمان، هیئت رزمندگان و سیره شهدا برای آنان اعزام خواهد شد.

وی تصریح کرد: از پیشمرگان کرد مسلمان و روایان بومی دفاع مقدس و راویان مستقر در مناطق عملیاتی در مراکز سپاه و ارتش با اهدای لوح تقدیر و هدیه معنوی و با حضور فرماندهان، مسئولین محلی و قرارگاه مشترک راهیان نور غرب و شمالغرب تجلیل و قدردانی خواهد شد.

عیوضی بیان کرد: همچنین از مسئولان راویان و اردویی شهرستانها و استانهای غرب و شمالغرب کشور که در حوزه روایتگری زحمات بسیاری را متحمل شدهاند و هماهنگیهای گستردهای را در سطح مناطق انجام میدهند، تجلیل خواهد شد.

فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور غرب و شمالغرب کشور از حضور نمایندگان نیروهای مسلح و موسسات مردمنهاد در مناطق عملیاتی جهت نظارت و ارزیابی راویان خبر داد و گفت: از فرماندهان وقت نیروهای مسلح دعوت به عمل آمده است تا در راهیان نور و یادمانهای دفاع مقدس حضور پیدا کنند.

وی در پایان عنوان کرد: تجهیزات انفرادی و منابع روایتگری در بین راویان دفاع مقدس و پیشمرگان کرد مسلمان توزیع شده است.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار