تجلیل از سربازان شاخص و خانواده های سربازان شهید

فرمانده ناجا گفت: در جشنواره جوان سرباز که در دومین روز از هفته دفاع مقدس برگزار می شود از سربازان شاخص و خانواده های سربازان شهید تجلیل می شود.
کد خبر: ۹۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ - 08August 2016

تجلیل از سربازان شاخص و خانواده های سربازان شهید

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار حسین اشتری در جلسه شورایعالی نشر معارف و تجارب انتظامی و دفاع مقدس نیروی انتظامی اظهار داشت: طبق سنوات گذشته به پاسداشت رشادت های دلاورمردان نیروی انتظامی در هشت سال دفاع مقدس مقرر شد به میزبانی دانشگاه علوم انتظامی امین چهارمین محفل انس پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در هفتم مهرماه سال جاری با حضور تنی چند از فرماندهان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان ناجا برگزار شود.

وی طراحی و ساخت یادمان های مرتبط با دفاع مقدس را با اهمیت خواند و اظهار داشت: بایستی معاونت مهندسی ناجا ترتیبی را اتخاذ کند تا یادمان های مرتبط با فرهنگ جهاد و شهادت در ناجا در سطح بیشتر و گسترده تری به بهره برداری برسد.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۲۶ مردادماه سالگرد ورود آزادگان عزیز به مهین اسلامی بیان داشت: انشاءالله با تدابیر اندیشده شده محفل و مراسم ویژه ای در خور شأن آزادگان ناجا نیز برگزار خواهد شد.

سردار اشتری در ادامه تصریح کرد: با توجه به پیش رو بودن هفته دفاع مقدس و پس از آن هفته ناجا، همه رده ها و پلیس های تخصصی نسبت به برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های خود اقدامات لازم را انجام دهند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه عملکرد استان ها و شهرستان ها در حوزه معارف و تجارب انتظامی و دفاع مقدس به دقت رصد می شود، خاطرنشان کرد: از فرماندهان استان ها و شهرستان های فعال در این حوزه در همایش پیش رو تقدیر خواهد شد.

سردار اشتری در پایان، معاونت نیروی انسانی ناجا را مکلف کرد تا رشادت های سربازان را به دقت پیگیری کرده و ضمن انعکاس آن ترتیبی اتخاذ کنند تا در روز تجلیل از جوان سرباز که در دومین روز از هفته دفاع مقدس انجام می شود، از سربازان شاخص و خانواده های سربازان شهید تجلیل به عمل آید.

منبع: مهر
 

نظر شما
پربیننده ها