سرهنگ سیدی:

حضور فعال بسیجیان عامل زوال و نابودی دشمنان است

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی طالب (ع) وظیفه اصلی بسیجیان را پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب دانست و گفت: حضور بسیج ضامن سلامت جامعه است.
کد خبر: ۹۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۲ - 13January 2014

حضور فعال بسیجیان عامل زوال و نابودی دشمنان است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "سیدعلی سیدی" فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی طالب (ع) در مراسم افتتاح پایگاه ویژه بسیج ولیعصر(عج) گردان چهارم اباذر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم طی سخنانی اظهار داشت: خون شهدا باعث شد تا درخت جمهوری اسلامی پربارتر و تنومندتر شود.

وی وظیفه اصلی بسیجیان را پاسداری از ارزشها و آرمانهای اسلام و انقلاب دانست و اظهار داشت: حضور بسیج ضامن سلامت جامعه است.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه استان قم، راه بسیج را راه سعادت خواند و بیان نمود: امام حسین (ع) در این راه مقتدا و پیشوا ماست و نباید در زمینه پاسداری از اسلام و انقلاب خسته شویم، بلکه باید با قدرت بیشتری پیش برویم.

سیدی پیروی از ولایت فقیه را یکی از مهمترین عوامل رهیبابی به سعادت دانست و بیان نمود: امروز حضور فعال بسیجیان عامل زوال و نابودی دشمنان است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دشمنان از صلابت و هیمنه بسیج به شدت هراس دارند، عنوان داشت: دشمنان با تبلیغات گسترده در ماهوارهها و سایتهای مختلف قصد از بین بردن این روحیه را دارند، پس مراقب باشید به هدف دشمنان کمک نکنید.

وی با بیان اینکه دشمنان خود اعتراف به این موضوع کردهاند که از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بیم دارند، بیان نمود: بسیج، همان شجره طیبهای است که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به آن چشم امید بستهاند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی طالب (ع) با بیان اینکه با بصیرت میتوان بر دشمنان و اهداف شوم آنان غلبه کرد، اذعان کرد: در تمام صحنهها باید با حضور حداکثری خود مشتی دیگر بر دهان یاوهگویان بزنیم.

سیدی با اشاره به اینکه باید زیر پرچم ولایت بود تا بتوان راه را پیدا کرد، ابراز نمود: نظام و انقلاب ما با خون شهدا آبیاری شده پس باید قدر آن را بدانیم.

این مقام نظامی با اشاره به اینکه مساجد سنگر هستند و نباید آنها را رها کرد، ابراز نمود: باید با گوش جان سپردن به بیانات مقام معظم رهبری، هوشیاری و بصیرت بر دشمنان و کوردلان غلبه پیدا کنیم.

وی هدف اصلی از افتتاح و احداث این پایگاه را جذب حداکثری در گردان بسیج امام حسین (ع) دانست و بیان نمود: بسیجیان در هر قشر و سازمانی هدفی جزء پاسداری از آرمانها و اهداف اسلام و انقلاب پیگری نمیکنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار