فعالان غنا در جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)

سه تن از فعالان دینی، علمی و انتشاراتی غنا، به منظور شرکت در آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) عازم ایران می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰ - 09August 2016

فعالان غنا در جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،نشستی با حضور میهمانان غنایی جشنواره امام رضا(ع) با رایزن فرهنگی ایران در آکرا در تاریخ هجدهم مردادماه و در آستانه سفر آنان به کشورمان، در محل رایزنی فرهنگی ایران در غنا برگزار شد.


محمد حسن ایپکچی، رایزن فرهنگی ایران در غنا در این نشست حضور میهمانانی از غنا در جشنواره رضوی را فرصتی مغتنم برای آشنایی بیشتر با معرفت رضوی و آگاهی از نحوه تبلیغ و اشاعه معارف اهل بیت(ع) و فرهنگ ائمه اطهار(ع) در میان مسلمانان محب خاندان پیامبر(ص) در این کشور دانست.


همچنین در این نشست میهمانان پیشین جشنواره رضوی از غنا که سابقه حضور در جشنواره گذشته را داشتند، پیشنهاداتی برای موفقیت در پیگیری و انجام اهداف مورد نظر جشنواره رضوی ارائه داند.


در اختیار داشتن مکانی ثابت برای توسعه و تداوم فعالیتهای مربوط به دارالقرآن رضوی، تأمین نسخ قرآن مجید و منابع آموزش قرائت به ویژه برای آموزش خردسالان و حمایت از فعالیتهای بنیاد و مسجد امام رضا(ع)، از جمله این پیشنهادات بود.


عبدالرحیم بنداگو، استاد حوزه اهل بیت(ع) آکرا و معاون امام کل شیعیان غنا، محمود ابراهیم طوسی، معلم و محمد بلو، عالم دینی و ناشر، میهمانان غنایی عازم به ایران به منظور شرکت در جشنواره بینالمللی امام رضا(ع) هستند.

منبع:ایکنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار