همزمان با هفته ناجا صورت می‌گیرد؛

معرفی یگان ویژه قم در سریال «بن‌بست»/ تداوم دیدار با خانواده‌های شهدای ناجا

فرمانده یگان ویژه استان قم از رونمایی سریال "بن بست" ویژه معرفی این یگان همزمان با هفته ناجا در قم خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳ - 10August 2016

معرفی یگان ویژه قم در سریال «بن‌بست»/ تداوم دیدار با خانواده‌های شهدای ناجا

به گزارش دفاع پرس از قم، حسن رودباری آملی امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقش مهم رسانهها در افزایش تعامل پلیس با مردم، اظهار کرد: در واقع رسانهها به عنوان پل ارتباطی بین پلیس و مردم جایگاه ویژهای در تأمین امنیت دارند.

رودباری آملی با اشاره به مأموریتهای اصلی یگان ویژه خاطرنشان کرد: در واقع این یگان در عملیاتهای واکنش سریع با بهرهگیری از نیروهای جوان، پرانرژی و باهوش فعالیت میکند، ضمن آنکه کنترل اجتماعات غیرقانونی، رهایی گروگان، مبارزه با ترور و... از جمله مأموریتهای این یگان بوده و وظیفه تأمین امنیت ورزشگاهها نیز به این یگان سپرده شده است.

فرمانده یگان ویژه استان قم ارائه آموزشهای آمادگی جسمانی، عملیاتی و علمی و بصیرتی را بخشی از فعالیتهای این یگان عنوان و تصریح کرد: به دلیل اینکه بسیاری از مشکلات را میتوان با اقدامات فرهنگی برطرف کرد به آموزشهای علمی و بصیرتی توجه ویژهای داریم.

وی برخورد قاطعانه با مجرمان را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه آمادگی و اقدام و عمل به موقع جزو دلایل موفقیت این یگان است، افزود: تمام تلاش ما در مرحله نخست بازدارندگی و پس از آن تمام کنندگی با کمترین مشکل است.

رودباری آملی بخشهای عملیاتی یگان ویژه را مورد توجه قرار داد و گفت: یگان ویژه در گام نخست به صحنه ورود پیدا میکند و پس از اخطار به مردم، مرحله عملیات برق آسا را در دستور کار دارد و پس از اتمام عملیات صحنه را تحویل یگان امداد میدهد.

وی با اشاره به برنامههای این یگان طی سال گذشته گفت: دیدار با مراجع عظام تقلید، خانوادههای شهدا و ایثارگران و همچنین اهدای مستمر خون جزو برنامههای این یگان بوده است.

فرمانده یگان ویژه استان قم ارتباط سازنده یگان با دستگاههای مختلف را مورد توجه قرار داد و گفت: در همین راستا و برای معرفی فعالیتهای یگان ویژه و اقتدار و تلاش این مجموعه، به همت یگان ویژه استان سریالی به عنوان «بنبست» در حال تولید است و به زودی در هفته ناجا رونمایی میشود.

وی همچنین از برگزاری یادواره هزار و 200 شهید فرماندهی یگان ویژه ناجا در 18 شهریورماه خبر داد و گفت: از استان قم نیز 12 خانواده شهید یگان ویژه شناسایی شدهاند که در این یادواره شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار