یادواره شهدای ناجا چهار استان کشور در شیراز برگزار شد

یادواره 85 شهید ناجا در استان های فارس، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد، در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲ - 10August 2016

یادواره شهدای ناجا چهار استان کشور در شیراز برگزار شد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار سرتیپ دوم «احمد علی گودرزی»، فرمانده انتظامی استان فارس، عصر چهارشنبه در حاشیه برپایی این یادواره در جمع خبرنگاران بیان داشت: روحیه شهادت طلبی، جهادی و ایثارگری جوانان ایران اسلامی موجب شده که با وجود همه توطئه های استکبار جهانی آنها نتوانند به هیچیک از اهداف پلید خود دست یابند.

سردار سرتیپ دوم گودرزی افزود: همین روحیه جوانان سبب شد که در دوران 8 سال دفاع مقدس به رغم حمایت هایی که استکبار جهانی و نظام سلطه از دشمن ما در آن نبرد تحمیلی داشت، حتی یک وجب از خاک کشور منفک نشود و به دست دشمنان قسم خورده ایران اسلامی نیفتد.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران با همه دسیسه ها و توطئه های استکبار، همچنان با اقتدار، استقلال و آزادی خود را در جهان حفظ کرده است.

گودرزی اظهار داشت: باید همگان قدر شهدا و خانواده های آنان بدانند چرا که آنان با خلوص نیت بیشترین سهم را در برقراری امنیت پایدار و توسعه یافتگی کشور داشته و دارند.

فرمانده انتظامی فارس در بخش دیگری از مطالب خود گفت: سربازان ولایت تحت امر ولی امر مسلمین علاوه بر اهتمام و تلاشی که در برقراری نظم و امنیت دارند با پشتوانه مسئولان و مردم برای تحقق شعار امسال ' اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل' می کوشند.

گودرزی، همچنین به پاره ای از فعالیت های نیروی انتظامی فارس برای برقراری هر چه بیشتر امنیت در این استان اشاره کرد و گفت: در هفته گذشته، یگان ویژه مستقر در شهرستان فسا 2 نفر از اشرار مسلح را که به سوی مردم تیراندازی می کردند به هلاکت رساند.

این مقام انتظامی بیان کرد: همچنین در مرداد ماه جاری سه نفر از اشرار مسلح در منطقه دشت ارژن شیراز توسط نیروهای انتظامی این استان از پای درآمدند و عامل به قتل رسیدن دو نفر از جمله شهردار مبارک آباد قیر و کارزین فارس نیز دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

به گفته گودرزی، در ارزیابی های ستاد کل نیروهای مسلح یگان ویژه ناجا، نیروی انتظامی استان فارس در برقراری نظم و امنیت اجتماعی، مبارزه با مواد مخدر و کالای قاچاق حائز رتبه برتر شده است.

منبع: ایرنا
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار