سردار نجاتی در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی:

هماهنگی و انسجام در تولید برنامه‌های ترویجی اثرگذاری صدا و سیما را افزایش خواهد داد

مدیر کل حفظ آثار خراسان رضوی گفت: فرهنگ دفاع مقدس باید در تمام برنامه­‌ها جاری باشد و زمانی به این مهم دست پیدا خواهیم کرد که اداره کل حفظ آثار و اداره کل صدا و سیمای استان هماهنگی لازم را با یکدیگر داشته باشند که اگر اینگونه شد برنامه­‌ها اثرگذاری خود را خواهد داشت.
کد خبر: ۹۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ - 11August 2016

هماهنگی و انسجام در تولید برنامه‌های ترویجی اثرگذاری صدا و سیما را افزایش خواهد داد

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، سردار نجاتی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار ضمن دیدار با محسن نصرپور مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی، با حضور در واحد خبر این اداره کل با تبریک این روز به جهادگران عرصه رسانه از نزدیک با این عزیزان دیدار کرد.

سردار نجاتی در این دیدار با پر اهمیت برشمردن نقش رسانه به خصوص صدا و سیما در تهییج مردم کشورمان برای حضور در جبهه­های حق علیه باطل، گفت: رسالت امروز صدا و سیما نیز همانند دوران دفاع مقدس است و این مجموعه میتواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش بسزا و تاثیرگذاری ایفا کند.

وی افزود: در سایه ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت است که توطئه جنگ نرم دشمن به خصوص تهاجم فرهنگی خنثی میشود و این امر جز با تأمل و هماهنگی دو طرفه محقق نمی­شود.

در ادامه این دیدار سردار نجاتی با محسن نصرپور نشست صمیمی داشت. وی در این نشست از تأثیرگذاری صدا و سیما بر افکار عمومی جامعه سخنانی را ابراز داشت و خاطر نشان کرد: فرهنگ دفاع مقدس باید در تمام برنامه­ها جاری باشد و زمانی به این مهم دست پیدا خواهیم کرد که اداره کل حفظ آثار و اداره کل صدا و سیمای استان هماهنگی لازم را با یکدیگر داشته باشند که اگر اینگونه شد برنامه­ها اثرگذاری خود را خواهد داشت.

سپس نصرپور با اشاره به کلید خوردن ساخت تله فیلم چهل مروارید بعد از دهه کرامت، اظهار داشت: این تله فیلم 90 دقیقهای با محوریت شهدای غواص از 6 ماه قبل پیش تولیدش آغاز شده و ان­شاالله بعد از دهه کرامت شروع به کار می­ کند.

وی در ادامه افزود: دو سوم بازیگران این تله فیلم به علت پرداختن به شهدای غواص خراسانی، از خراسان هستند.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی تأکید کرد: در حوزه فیلم کارهای خوبی صورت گرفته اما این نیاز احساس می­شود که در حوزه مستند نیز کار شود و می طلبد که اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان در این رابطه کمک های لازم را داشته باشد.

نصرپور در پایان گفت: برای هفته دفاع مقدس سال­جاری، برنامه­هایی را که جزو وظایف ذاتی­ صدا و سیما است و از مرکز ابلاغ شده را آماده کردهایم.

در پایان حسن امیری جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی در سخنانی اظهار داشت: بزرگترین آسیبی که در روند کاری دو مجموعه صدا و سیما و حفظ آثار در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است عدم انسجام است که به حول و قوه الهی انعقاد تفاهم ­نامه بهترین راهکار برای انسجام است. این را باید دانست که اگر توفیقاتی حاصل می­ شود در سایه همدلی و همراهی است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار