197 خادم امام رضا(ع) در طرح زیر سایه خورشید شرکت کردند

کارشناس عقیدتی، سیاسی آستان قدس گفت: تاکنون 197 خادم امام رضا(ع) برای تبلیغ سیره امام هشتم به تمامی شهرهای کشور و 60 شهر خارجی در قالب طرح زیر سایه خورشید اعزام شده اند.
کد خبر: ۹۵۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ - 11August 2016

197 خادم امام رضا(ع) در طرح زیر سایه خورشید شرکت کردند

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،حجت الاسلام محمدرضا مهریزیان چهارشنبه شب در حاشیه دیدار از نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در قالب این طرح 175 خادم امام رضا(ع) و 56 مبلغ دینی به 420 شهرکشور اعزام شدند.


وی افزود: همچنین 22 خادم و 11 مبلغ دینی هم به 60 شهر خارج از کشور اعزام شدند.


وی خاطرنشان کرد: میزبانی این خادمان را تشکل های مردمی و علاقه مندان به امام هشتم برعهده دارند.


این کارشناس عقیدتی، سیاسی آستان قدس عنوان کرد: دهه کرامت و ولادت با سعادت کریمه اهل بیت فاطمه معصومه (ص) و امام رضا (ع) فرصت مناسبی است که همه به سیره زندگی این بزرگواران توجه و عمل کنیم.


وی تصریح کرد: این طرح با چهار هدف توجه به زیارت از راه دور، جهاد پیام محوری امام رضا (ع)، حمایت از محرومیین و تقویت دائمی دل ها به اهل بیت (ع) انجام می شود.


همچنین در این دیدار ، پرچم متبرک بارگاه امام هشتم را به حجت الاسلام حبیب الله مهمانواز هدیه کردند.
کاروان زیر سایه خورشید استان خراسان شمالی متشکل از چهار خادم از روز سه شنبه وارد استان شدند و دیدار با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، تیپ 130 شهید دلجویان ارتش و دیدار با محرومین و خانواده های شهدا و عیادت از بیماران در بیمارستان از برنامه های آنها در این دور روز بوده است.
منبع:ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار