قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی:

منشور رهبری سرلوحه اقدامات این نهاد است

«بختیاری»، گفت: منشور هفتگانه رهبر معظم انقلاب سرلوحه اقدامات این آستان است و بر اساس آن تمام برنامه‌ریزیها و سیاستهای کلان آستان قدس تدوین می شود.
کد خبر: ۹۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶ - 13August 2016

منشور رهبری سرلوحه اقدامات این نهاد است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «سید مرتضی بختیاری»، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: سیاستهای کلان آستان قدس در شش سرفصل و 30 بند به تمام بخشها ابلاغ شده و اصل حاکم بر سیاستهای آستان رعایت شرع اسلام در تمام امور است.

وی امور زائرین، بخش فرهنگی، موقوفات، نذورات، امور اقتصادی و بخش اداری و سرمایه انسانی را شش سرفصل سیاستهای کلان ذکر و بیان کرد: در تدوین سیاستها از تجارب گذشته و همچنین از تجربیات نیروهای متخصص خارج از آستان قدس استفاده شده است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: کوتاهی در اجرای نیت واقفین در امور موقوفات پذیرفته نیست و چابک سازی در سامانه اداری آستان قدس نیز به منظور خدمت رسانی بهتر به زائران، مجاوران و محرومان در حال انجام است.

وی به ساخت زائرسراهای ارزانقیمت و زائرشهر در مشهد نیز اشاره و بیان کرد: اینها به عنوان رقیب هتلها نیست بلکه در جهت تقویت آنها است.

بختیاری در ادامه همچنین با اشاره به همزمانی سالروز پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه بر رژیم صهیونیستی با سالگرد میلاد امام رضا(ع) گفت: به همین مناسبت پیام دبیرکل حزب الله لبنان توسط معاون وی در مشهد قرائت و در سراسر جهان اسلام منتشر خواهد شد.

وی افزود: در سالروز ولادت امام رضا(ع) تولیت اعتاب مقدسه کربلا، سامرا، کاظمین، نجف،حضرت زینب(س) نیز در مشهد حضور خواهند یافت تا دست در دست یکدیگر گذاشته و برای پیاده سازی اندیشه نورانی امام رضا(ع) و اعتاب مقدسه بکوشیم.

منبع: میزان
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار