امام جمعه ایلام:

ترویج تفکر ولایی راهگشای حل مشکلات کشور است

امام جمعه ایلام گفت: ترویج تفکر ولایی و مدیریت جهادی امروز راهگشای حل مشکلات کشور است.
کد خبر: ۹۵۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱ - 14August 2016

ترویج تفکر ولایی راهگشای حل مشکلات کشور است

به گزارش دفاع پرس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در آیین اختتامیه هشتمین طرح ولایت بسیج دانشجویی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام که در سالن آیت الله حیدری دانشگاه ایلام برگزار شد، گفت: هیچ بحثی به مانند ولایت و امامت در معارف اسلامی مورد تحقیق و بررسی قرار نگرفته است.

وی ادامه داد: ولایت در یک نگاه کلی و بهعنوان یک اصل اعتقادی همواره مورد تاکید امامان شیعه قرار گرفته است.

امام جمعه ایلام افزود: امام رضا(ع) ازجمله امامانی است که در رفتار و منش خود همواره به دنبال تبلیغ بحث امامت و ولایت بهخصوص در مناظرات خود با دانشمندان اسلامی بوده است.

لطفی اضافه کرد: این ویژگی امام رضا(ع) باعث شد تا بحث ولایت و زعامت به خوبی در معارف اسلامی ترویج داده شود.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه سخنان خود به تلاش دشمنان نظام برای ضربه زدن به ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام و نظام امروزه به خوبی دریافتهاند که عامل تمام ناکامیهای آنان ولایت فقیه است و به همین خاطر به دنبال ضربه زدن به اصل ولایت فقیه است.

وی عنوان کرد: ولایت فقیه از جایگاه ویژهای در بین مردم برخوردار است و این ولایت فقیه است که در کوران حوادث مردم را به خیابانها میکشاند تا هر جایی لازم باشد از نظام و دستاوردهای آن دفاع کنند.

امام جمعه ایلام گفت: ترویج تفکر ولایی و مدیریت جهادی امروز راهگشای حل مشکلات کشور است و با همین تفکر و پیروی از ولایت فقیه میتوان بر مشکلات اقتصادی غلبه کرد.

نمیانده ولی فقیه در استان به الگوگیری کشورهای آزادیخواه از انقلاب و پیروی از ولایت فقیه اشاره و تاکید کرد: اگر امروز حزبالله لبنان میتواند اسرائیل را در جنگ 33 روزه شکست دهد از برکت تربیتیافتگان مکتب ولایت فقیه است.

در پایان این مراسم از دستاندرکاران طرح ولایت بسیج دانشجویی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار